Radio's van 1950 tot 1970
Blaupunkt Sultan 2300 afstemindikator werkt niet (goed)
Minder
Meer
25 aug 2020 11:24 #85190
door skandiluxe
Beantwoord door skandiluxe in topic Blaupunkt Sultan 2300 afstemindikator werkt niet (goed)
Sorry,ik heb ineens van het nichtje van u uw dochter gemaakt.
Komt vast doordat een van onze eigen dochters laatst een buizenradio van mij
gekregen heeft waarvan ik ook het afstemoog circuit hersteld had.
Had dit gepost om u over te halen om het er niet bij te laten zitten,
en gelukkig is dat gelukt.Succes met het verder herstel.
grt Andries
Komt vast doordat een van onze eigen dochters laatst een buizenradio van mij
gekregen heeft waarvan ik ook het afstemoog circuit hersteld had.
Had dit gepost om u over te halen om het er niet bij te laten zitten,
en gelukkig is dat gelukt.Succes met het verder herstel.
grt Andries
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bergmans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 aug 2020 21:08 #85179
door Bergmans
Handtekening
Beantwoord door Bergmans in topic Blaupunkt Sultan 2300 afstemindikator werkt niet (goed)
Hoi Peter,
Bedankt voor je antwoord, zodra ik weer de kans heb zal ik e.e.a. controleren en zal ik je wat laten weten.
Zoals je in mijn andere reacties hebt gelezen gaat dat niet nu meteen. Jouw antwoord ga ik wel opslaan en de volgende keer uitgeprint meenemen naar mijn nichtje.
Bedankt voor je antwoord, zodra ik weer de kans heb zal ik e.e.a. controleren en zal ik je wat laten weten.
Zoals je in mijn andere reacties hebt gelezen gaat dat niet nu meteen. Jouw antwoord ga ik wel opslaan en de volgende keer uitgeprint meenemen naar mijn nichtje.
Handtekening
24 aug 2020 21:04 #85178
door Bergmans
Handtekening
Beantwoord door Bergmans in topic Blaupunkt Sultan 2300 afstemindikator werkt niet (goed)
Sorry mensen, ik heb niet altijd de tijd om meteen te reageren. Jammer dat dat dan frustrerend voor je is daar kan ik niks aan doen.
Ik ben altijd netjes en correct, en bedank iedereen na afloop net zoals deze keer. (en kijk gerust eens naar mijn andere topics)
Helaas kan ik op dit moment even niks meer want de radio is inmiddels bij mijn nichtje. Maar zoals ik al eerder aangaf zal ik als ik bij haar op bezoek ga mijn multimeter meenemen.
Op pen 6 van de buis had ik 209 volt en op pen 9 had ik 54 volt. Lijkt me niet verkeerd.
Maar zoals eerder beloofd houd ik jullie op de hoogte zodra ik weer iets te melden heb.
Ik ben altijd netjes en correct, en bedank iedereen na afloop net zoals deze keer. (en kijk gerust eens naar mijn andere topics)
Helaas kan ik op dit moment even niks meer want de radio is inmiddels bij mijn nichtje. Maar zoals ik al eerder aangaf zal ik als ik bij haar op bezoek ga mijn multimeter meenemen.
Op pen 6 van de buis had ik 209 volt en op pen 9 had ik 54 volt. Lijkt me niet verkeerd.
Maar zoals eerder beloofd houd ik jullie op de hoogte zodra ik weer iets te melden heb.
Handtekening
24 aug 2020 20:50 #85177
door Bergmans
Handtekening
Ja, dit is op alle frequenties. Sorry voor het late antwoord maar ik hoop dat je je voor kunt stellen dat ik niet altijd meteen tijd heb om te antwoordden.
Handtekening
24 aug 2020 20:46 #85176
door Bergmans
Handtekening
Dat gaat op dit moment even niet want de radio is inmiddels bij mijn nichtje. Maar als ik weer eens bij haar op bezoek ga kan ik natuurlijk de multimeter even mee nemen.
Handtekening
Minder
Meer
23 aug 2020 14:12 #85159
door skandiluxe
Beantwoord door skandiluxe in topic Blaupunkt Sultan 2300 afstemindikator werkt niet (goed)
Had de dochter van Bergmans graag een hersteld toestel gegund welke bij het
afstemmen ook nog eens een knipoog van de door haar vader gerepareerde
radio had gekregen.
afstemmen ook nog eens een knipoog van de door haar vader gerepareerde
radio had gekregen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bergmans