Radio's van 1950 tot 1970
Schoon, of liever vies?
04 jan 2020 19:09 #81412
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Schoon, of liever vies?
Liane je mag je verzekering wel aanpassen
met je blad goed het word dan een ouwe gouwe
huub
met je blad goed het word dan een ouwe gouwe
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
04 jan 2020 18:41 #81410
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Schoon, of liever vies?
@Hans,
Bij de Action hebben of hadden ze goudkleurige ultradunne folie , die voor een lamineer-apparaat gebruikt wordt , dit heet hotfoil.
zoek daar maar eens op.
Bij de Action hebben of hadden ze goudkleurige ultradunne folie , die voor een lamineer-apparaat gebruikt wordt , dit heet hotfoil.
zoek daar maar eens op.
Cees- pa1dba
04 jan 2020 18:14 #81409
door Liane
Beantwoord door Liane in topic Schoon, of liever vies?
Er bestaat ook echt heel mooie goudkleurige metallic verf.
04 jan 2020 18:06 #81408
door Liane
Trouwens Hans, waarom niet gewoon een stukje echt bladgoud? Zo duur is dat niet, voor zo'n klein stukje. Kun je lekker zeggen dat er ECHT goud op zit.
hihi
04 jan 2020 17:54 #81407
door Liane
Hoi Hans,
Dus toch! Dat idee had ik al, dat het logo en de letters verdiept liggen. Dan moet het lukken en ik zou ik hem graag willen hebben.
'k Betaal u uiteraard de verzendkosten
Mijn mail adres is: ma-ya@live.nl. Regelen we het verder wel via de mail. Bedankt hoor! Super lief!
Johannes schreef : Hallo René,
Dan heb ik goed nieuws voor je en uiteraard ook voor Liane, want het Philips logo op dit transparante plaatje zit er enigszins verdiept "ingegoten". Nu heb ik het Philips beeldmerk met rode verf opgevuld en het overtollige er met een doekje weg geveegd.
De volgende stap is het aanbrengen van een stukje goudkleurige folie. Daar moet ik nog even naar op zoek.
Toen ik nog in Sinterklaas geloofde was een chocoladeletter verpakt in cellofaan en zat er een gouden kartonnetje onder. Maar ja, dat was toen en nu moet ik het ergens anders gaan zoeken ...
En dan is het plaatje misschien niet zo mooi als degene die Ben Dijkman nog nieuw uit oude voorraad levert, maar toch de moeite waard, want deze is nog helemaal met de hand ingekleurd en is er maar één van :radio:
Dus Liane, als je het logootje wilt hebben, mail dan maar even via de forummail waar ik het naar toe mag sturen. Oh....... ik weet niet of dit forum een mail mogelijkheid heeft. Anders vermeld ik mijn e-mailadres een volgende keer wel.
Groeten, Hans
Hoi Hans,
Dus toch! Dat idee had ik al, dat het logo en de letters verdiept liggen. Dan moet het lukken en ik zou ik hem graag willen hebben.
Mijn mail adres is: ma-ya@live.nl. Regelen we het verder wel via de mail. Bedankt hoor! Super lief!
04 jan 2020 17:53 #81406
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Schoon, of liever vies?
De afbeelding met tekst zoals Hans al aangaf ligt er verzonken in vandaar dat je de overtollige lak kunt weg vegen.
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Liane