Een goedkopere FX997AD?
maarten schreef : Oops, ik wilde antwoorden inplaats van bedanken...
Ik zou het wel zonde vinden als je alleen in de kast geinteresseerd bent. De rest van de radio hoort er immers waarschijnlijk in thuis en zou wel eens uniek kunnen zijn!
In elk geval zou mijn vraag blijven staan of het toestel zo goed mogelijk onderzocht/gedocumenteerd zou kunnen worden. Ik wil daarbij ook wel helpen.
ik ben ook wel in het geheel geïntresseerd hoor , maar dan moet ik ze beiden in het zicht zetten eigenlijk en zoveel plaats heb ik niet voor 2 zo'n grote meubels of het meubel zal ergens moeten staan waar het niet zoveel kan bekeken worden zoals het hoort gezien het een prachtmeubel is en nog iets uniek ...
tuurlijk zou het zonde zijn om het te slopen
ben ook wel benieuwd naar wat er nu eigenlijk in zit enzo
Ik ga eens kijken of ik geen plaastje meer kan maken voor zo'n meubel maar daar vrees ik voor
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
beloofd (een) foto('s) van het chassis te maken.
Het zou inderdaad jammer zijn om hem te 'slopen'.
Hij mag dan misschien minder waard zijn dan de 'echte',
hij is wel veel unieker. Oftewel; de enige in zijn soort.
Ik zou het wel zonde vinden als je alleen in de kast geinteresseerd bent. De rest van de radio hoort er immers waarschijnlijk in thuis en zou wel eens uniek kunnen zijn!
In elk geval zou mijn vraag blijven staan of het toestel zo goed mogelijk onderzocht/gedocumenteerd zou kunnen worden. Ik wil daarbij ook wel helpen.
Verdicom schreef : Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Immers, de FX995A is van 1955 en het chassis F6X80A van 1958.
Dat er geen speler in zit wijst er ook al wat op dat deze niet is verkocht via normale route.
Als de eerste eigenaar ook nog bij Philips in dienst was, ja, dan ...
Mogelijk dat hij de losse kast heeft gekregen via de genoemde 'Afbraak & Retour'.
Er later een los chassis van de F6X80A bij heeft gevonden en dan idem dito.
Als je een beetje de weg wist bij de RGT kon je een hoop voor elkaar krijgen voor een schijntje.
Ik heb dat vaak genoeg zien gebeuren.
Eerder in deze draad was ik wat in de bonen. Ik zat de hele tijd met de F6X60A in m'n hoofd terwijl René toch duidelijk de F6X80A heeft genoemd :duizelig:
Komt misschien door de B6X62A die Pim noemde.
Overigens, hij staat nog steeds te koop op MP.
En eerlijk gezegd ben ik meer geïnteresseerd in het chassis dan in het hele meubel.
Maar om dat dan in de open haard op te stoken gaat me net iets te ver.
Wat moet je uiteindelijk met een los chassis :woohoo:
Groet,
Han
Ik ben misschien wel geïntresseerd in de kast als deze nog goed is ( moet natuurlijk wel beter zijn als die van mij ... )
Misschien kan er iets overeen gekomen worden .
robin
Immers, de FX995A is van 1955 en het chassis F6X80A van 1958.
Dat er geen speler in zit wijst er ook al wat op dat deze niet is verkocht via normale route.
Als de eerste eigenaar ook nog bij Philips in dienst was, ja, dan ...
Mogelijk dat hij de losse kast heeft gekregen via de genoemde 'Afbraak & Retour'.
Er later een los chassis van de F6X80A bij heeft gevonden en dan idem dito.
Als je een beetje de weg wist bij de RGT kon je een hoop voor elkaar krijgen voor een schijntje.
Ik heb dat vaak genoeg zien gebeuren.
Eerder in deze draad was ik wat in de bonen. Ik zat de hele tijd met de F6X60A in m'n hoofd terwijl René toch duidelijk de F6X80A heeft genoemd :duizelig:
Komt misschien door de B6X62A die Pim noemde.
Overigens, hij staat nog steeds te koop op MP.
En eerlijk gezegd ben ik meer geïnteresseerd in het chassis dan in het hele meubel.
Maar om dat dan in de open haard op te stoken gaat me net iets te ver.
Wat moet je uiteindelijk met een los chassis :woohoo:
Groet,
Han
Henk