Skip to main content
Algemeen

Goedkope Dig Multimeter.

Meer
12 okt 2013 19:25 - 12 okt 2013 19:42 #37194 door Ben Dijkman
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Goedkope Dig Multimeter.
Juist als (of liever gezegd omdat!) je weinig te besteden hebt ga je toch zeker niet degelijke rotzooi kopen!? Weggegooid geld.
Dan neem je toch veel slimmer een simpele maar goede (wijzer)meter / 2e handje van iemand over.

Op het www zijn inmiddels al heel veel klachten te vinden over deze meter : De meeste met exact dezelfde shitgerei ervaringen als ik al eerder beschreven heb.

Jammer van je geld ook al is het maar een tientje: Je koopt per definitie een wanproduct dat bij voorbaat alleen geschikt is voor veel frustratie en slechts "voer" is voor de vuilnisbak .
Pure milieuvervuiling deze rommel. Zou wat mij betreft verboden moeten worden.

Dit was en is mijn punt.

Handtekening
Laatst bewerkt 12 okt 2013 19:42 door Ben Dijkman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 okt 2013 18:17 - 12 okt 2013 18:24 #37189 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Goedkope Dig Multimeter.
Ach Ben,

Misschien komt het door de zogenaamde crisis. Zolang je maar werk hebt en er maandelijks nog steeds
voldoende euro's binnenkomen is er niks aan de hand. En kun je nu eindelijk eens wat leuks aanschaffen
nu de prijzen van echt bijzondere toestellen flink zijn gedaald. Ik heb makkelijk praten en heb geen
last van de crisis en maandelijks komt er nog evenveel binnen als voor de crisis.

Maar ik ken ook mensen die nu zonder werk zitten en inderdaad iedere euro 10 keer moeten omdraaien.
Of jongelui die ondanks een prima opleiding niet aan een baan komen. Iemand met een technische
hogeschoolopleiding die pakketten bezorgt voor PostNL. Maar het tij keert wel weer, want dat is door
de jaren heen altijd zo geweest. Na regen komt zonneschijn :)

Groeten van Hans
Laatst bewerkt 12 okt 2013 18:24 door Johannes.

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
12 okt 2013 18:15 #37188 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Goedkope Dig Multimeter.
Ben,

Ik denk dat als de hobbyist een enkele keer een meting doet, het geen probleem hoeft te zijn om een meter aan te schaffen die wat minder mogelijkheden heeft en wat goedkoper is. Deze is nog altijd beter dan die kleine dingen die bij de bouwmarkten liggen.

Henk

Meer
12 okt 2013 17:45 - 12 okt 2013 17:58 #37185 door Ben Dijkman
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Goedkope Dig Multimeter.
Wat is dat toch dat :woohoo: "goedkoop" :woohoo: vooral bij radiomensen zo'n onbedwingbare drang tot aankopen (van dit soort rotzooi )opwekt. : huh
Dat terwijl doorgaans elke eurocent wel 250 keer omgedraaid word alvorens tot (een verstandige! ) aankoop over te gaan. : bedtime

Handtekening
Laatst bewerkt 12 okt 2013 17:58 door Ben Dijkman.

Meer
11 okt 2013 22:19 #37170 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Goedkope Dig Multimeter.
Hans,
Dat word dan hard hollen naar de winkel, want vaak zijn zulke aanbiedingen snel op.
Maar soms ligt er nog wel één, bedolven onder andere spullen, dus even "graven".
Komen er nog een paar te voorschijn.
Of deze aanbieding komt dan een half jaar of een jaar later vaak weer terug.
Nog een mogelijkheid is om als ze "op" zijn, bij andere filialen te kijken of ze daar
nog zijn.
Succes en Vr Gr Cees.

Meer
11 okt 2013 02:09 #37157 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Goedkope Dig Multimeter.
Cees,

Prima uitgelegd en ik ga naar Aldi om er een aan te schaffen, tenminste als de meter er nog in
voorraad is. Want die aanbiedingen gelden uiteraard zolang de voorraad strekt.
Een goede analoge en een digitale meter had ik reeds, maar een extra meter is nooit weg, want
zonder goed gereedschap wordt de radiohobby "natte-vingerwerk" en dat willen we uiteraard niet.
Cees, bedankt voor jouw goede tip over de universeelmeter bij Aldi.

Groeten, Hans

Gemaakt door Kunena