Algemeen
Beurs Driebergen !
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
20 jan 2013 15:02 #27218
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Beurs Driebergen !
Hi,
ik ben ook even geweest. Score: een BX373A (kado voor iemand die graag een oude radio wil) en een H4X73A voor de sloop (onderdelen). Verder wat mosterdcondensatoren voor de revisie van een B8X75A en B7X83A. Niet al te lang gebleven. Wat mij ook opviel was het grote aantal lege tafels. Had dat te maken met de weersverwachting ? En mijn complimenten aan de kok achterin de zaal: hij had heerlijke erwtensoep. Ook zag ik twee AD5046's staan die (natuurlijk) al verkocht waren.
Pim.
ik ben ook even geweest. Score: een BX373A (kado voor iemand die graag een oude radio wil) en een H4X73A voor de sloop (onderdelen). Verder wat mosterdcondensatoren voor de revisie van een B8X75A en B7X83A. Niet al te lang gebleven. Wat mij ook opviel was het grote aantal lege tafels. Had dat te maken met de weersverwachting ? En mijn complimenten aan de kok achterin de zaal: hij had heerlijke erwtensoep. Ook zag ik twee AD5046's staan die (natuurlijk) al verkocht waren.
Pim.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 jan 2013 14:38 #27217
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Beurs Driebergen !
Hoi,
Ik had helaas andere bezigheden vandaag, maar ik wacht weer met spanning op de foto's.
Groeten van Marcel
Ik had helaas andere bezigheden vandaag, maar ik wacht weer met spanning op de foto's.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
- Marc en Patricia
- [Marc en Patricia]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
20 jan 2013 14:36 - 20 jan 2013 14:54 #27216
door Marc en Patricia
Beurs Driebergen ! werd gestart door Marc en Patricia
Ondanks het slechte weer waren er behoorlijk veel KOPERS , helaas waren er een heleboel lege tafels maar ja wat wil je ook met dit weer.
Vandaag 2 x een 720A gekocht en een mooie 2109 speaker , diversen buizen OA E443H en 1928 buis.
Eeen paar weerstanden en elko`s gekocht .
Los Chassis van een 834A en een 836A dus genoeg te repareren .
Ook jammer voor de mensen die betaald hebben voor radio"s en onderdelen die nu helaas moeten wachten op hun spullen .
Verder een paar mensen gesproken en heerlijk koffie gedronken en iets gegeten ook goed voor de inwendige mens .
Grt Marc en Patricia
Vandaag 2 x een 720A gekocht en een mooie 2109 speaker , diversen buizen OA E443H en 1928 buis.
Eeen paar weerstanden en elko`s gekocht .
Los Chassis van een 834A en een 836A dus genoeg te repareren .
Ook jammer voor de mensen die betaald hebben voor radio"s en onderdelen die nu helaas moeten wachten op hun spullen .
Verder een paar mensen gesproken en heerlijk koffie gedronken en iets gegeten ook goed voor de inwendige mens .
Grt Marc en Patricia
Laatst bewerkt 20 jan 2013 14:54 door admin.