Algemeen
Beurs Driebergen !
20 jan 2013 22:39 #27249
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Beurs Driebergen !
Was een leuke beurs. Even kennis gemaakt met Han (verdicom).
De terugreis naar Haarlem rond 15.00 uur is probleemloos verlopen. Winterbanden en ABS etc. scheelt wel een hoop. Rond 90 kon je wel aanhouden.
Voor de mensen richting het zuiden van het land en richting Vlaanderen was het wel anders.
Thijs
De terugreis naar Haarlem rond 15.00 uur is probleemloos verlopen. Winterbanden en ABS etc. scheelt wel een hoop. Rond 90 kon je wel aanhouden.
Voor de mensen richting het zuiden van het land en richting Vlaanderen was het wel anders.
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 jan 2013 21:06 - 20 jan 2013 21:07 #27239
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Beurs Driebergen !
Ik mag niet klagen, een halve auto leeg en daarbij nog 3 nieuwe radio's aangeschaft en ook de nodige praatjes gemaakt al ben je dan als tafelhouder wat meer afhankelijk van wie er toevallig voorbijkomt.
De terugweg ging naar Haarlem, zo rond een uur of 3 vertrokken en nog vlot kunnen doorrijden hoewel de snelweg wel enige extra concentratie vereiste. In de andere richting lag er al een auto in de berm.
De terugweg ging naar Haarlem, zo rond een uur of 3 vertrokken en nog vlot kunnen doorrijden hoewel de snelweg wel enige extra concentratie vereiste. In de andere richting lag er al een auto in de berm.
Laatst bewerkt 20 jan 2013 21:07 door maarten.
20 jan 2013 18:54 - 20 jan 2013 18:54 #27229
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Beurs Driebergen !
Tot vanmorgen 9.00 uur heb ik nog getwijfeld. Gaan of niet.
Ik ben wel gegaan. En daar heb ik beslist geen spijt van.
Met meer mensen gesproken dan ooit op eerdere beurzen.
Alleen al daarom.
Goed, het was niet druk.
Maar ik kwam wel thuis met een EZ81 (6CA4). De enige die kon vinden.
Wat C's van 100µF die ik nodig heb voor dezelfde radio.
Plus een boek uit 1969 van Wim van Bussel voor €4,00.
Prettig leesvoer.
Om 14.00 uur was ik weer terug in Maarssen. Net vòòr de sneeuw.
Voor mij een geslaagde dag :thumbsup:
Groet,
Han
Ik ben wel gegaan. En daar heb ik beslist geen spijt van.
Met meer mensen gesproken dan ooit op eerdere beurzen.
Alleen al daarom.
Goed, het was niet druk.
Maar ik kwam wel thuis met een EZ81 (6CA4). De enige die kon vinden.
Wat C's van 100µF die ik nodig heb voor dezelfde radio.
Plus een boek uit 1969 van Wim van Bussel voor €4,00.
Prettig leesvoer.
Om 14.00 uur was ik weer terug in Maarssen. Net vòòr de sneeuw.
Voor mij een geslaagde dag :thumbsup:
Groet,
Han
Laatst bewerkt 20 jan 2013 18:54 door Verdicom.
20 jan 2013 16:33 #27224
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Beurs Driebergen !
Vandaag weer een erg leuke NVHR-dag meegemaakt. Ik had alleen wat buizen en onderdelen
op mijn boodschappenlijstje staan en die heb ik alle gevonden. De prijzen waren na een
beetje zoeken heel schappelijk; NOS UBC41 en UL41 buisjes voor een euro aan het eind van
de dag is toch ongekend voordelig?
Jammer dat de door René R. zo enthousiast georganiseerde forummeeting in de koffiehoek door
een misverstand in het water (of in de sneeuw) is gevallen. De "Coffeecorner" was namelijk
niet in het restaurant maar in de uiterste hoek van de zaal bij de NGG tafel .......
Daar hebben we, Jarno en ik, toch nog even met René R. en René D. en Han en Peter B. en Robin
van het radioforum gezellig kunnen kletsen en hebben we kunnen genieten van de enorme kwaliteit
van de Garrard platenspeler met een super element waarop René D. zijn mooie plaatjes draaide :thumbsup:
op mijn boodschappenlijstje staan en die heb ik alle gevonden. De prijzen waren na een
beetje zoeken heel schappelijk; NOS UBC41 en UL41 buisjes voor een euro aan het eind van
de dag is toch ongekend voordelig?
Jammer dat de door René R. zo enthousiast georganiseerde forummeeting in de koffiehoek door
een misverstand in het water (of in de sneeuw) is gevallen. De "Coffeecorner" was namelijk
niet in het restaurant maar in de uiterste hoek van de zaal bij de NGG tafel .......
Daar hebben we, Jarno en ik, toch nog even met René R. en René D. en Han en Peter B. en Robin
van het radioforum gezellig kunnen kletsen en hebben we kunnen genieten van de enorme kwaliteit
van de Garrard platenspeler met een super element waarop René D. zijn mooie plaatjes draaide :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rene Daemen
20 jan 2013 15:55 - 20 jan 2013 16:02 #27222
door Philip
Philip
Beantwoord door Philip in topic Beurs Driebergen !
Hallo
Ik ben niet geweest had wel afspraken maar deze zijn door andere overnomen dat ging verder prima.
en zelf buiten mijn weten om.
Ook had ik geen vooruit betalingen mogen ontvangen en daardoor hoefde ik geen zaken naderhand met de
post te laten regelen.
Dus de druk om te gaan was niet aanwezig,...verder verkoop ik nu enkel maar onder-delen aan mensen
die ik goed kan of waar ik het goed mee kan vinden,...geloof me daar vallen ook mensen buiten.
Dan vind ik het jammer dat het weer slecht was ,ik had graag gegaan .
Met vriendelijke groet Philip. :smilythumb: :smilythumb: :smilythumb:
Ik ben niet geweest had wel afspraken maar deze zijn door andere overnomen dat ging verder prima.
en zelf buiten mijn weten om.
Ook had ik geen vooruit betalingen mogen ontvangen en daardoor hoefde ik geen zaken naderhand met de
post te laten regelen.
Dus de druk om te gaan was niet aanwezig,...verder verkoop ik nu enkel maar onder-delen aan mensen
die ik goed kan of waar ik het goed mee kan vinden,...geloof me daar vallen ook mensen buiten.
Dan vind ik het jammer dat het weer slecht was ,ik had graag gegaan .
Met vriendelijke groet Philip. :smilythumb: :smilythumb: :smilythumb:
Philip
Laatst bewerkt 20 jan 2013 16:02 door Philip.
20 jan 2013 15:52 #27221
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Beurs Driebergen !
Hoi
Vandaag toch de kou getrotseerd en met iemand meegereden naar driebergen
vanmorgen om 7:30 weggegaan en om 8:30 gearriveerd de wegen waren goed vanuit noordholland
vreemd waren waren toch de andere inruim en toegangs tijden en de beurs korter is veel lege tafels
door weer natuurlijk
aanschaf een Aristona SA5029 die even met iemand mee is komt van de week
een spekkoffer hx 472a
Dual campio 1003 wisselaar een telefunken tw 501 koffer wisselaar met versterker
Garrard zero 100SB draaitafel en zelf nog wat platen gedraait 60er jaren en René Jaren 50 singlés
Peter Had veel Jaren 70 mee dus voor 30 jaar muziek
diverse mensen gesproken wel snel opgeruimd van wege de heftige sneeuwbuien
Volgende keer beter
Grt René Daemen
Vandaag toch de kou getrotseerd en met iemand meegereden naar driebergen
vanmorgen om 7:30 weggegaan en om 8:30 gearriveerd de wegen waren goed vanuit noordholland
vreemd waren waren toch de andere inruim en toegangs tijden en de beurs korter is veel lege tafels
door weer natuurlijk
aanschaf een Aristona SA5029 die even met iemand mee is komt van de week
een spekkoffer hx 472a
Dual campio 1003 wisselaar een telefunken tw 501 koffer wisselaar met versterker
Garrard zero 100SB draaitafel en zelf nog wat platen gedraait 60er jaren en René Jaren 50 singlés
Peter Had veel Jaren 70 mee dus voor 30 jaar muziek
diverse mensen gesproken wel snel opgeruimd van wege de heftige sneeuwbuien
Volgende keer beter
Grt René Daemen
René Daemen