Algemeen
Wie kan mij iets meer vertellen over deze philips radio?
05 feb 2012 17:47 #14370
door liset
Beantwoord door liset in topic Re: Wie kan mij iets meer vertellen over deze philips radio?
Zijn hem ook zeker niet van plan om hem weg tedoen.
Maar we vroegen het ons zo af omdat het er allemaal erg oud uit ziet en alles nog op buizen draait
Maar bedankt voor je reactie!
Maar we vroegen het ons zo af omdat het er allemaal erg oud uit ziet en alles nog op buizen draait
Maar bedankt voor je reactie!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 feb 2012 17:43 - 05 feb 2012 17:49 #14369
door Martin
Beantwoord door Martin in topic Re: Wie kan mij iets meer vertellen over deze philips radio?
Hallo Liset,
Zo te zien op de foto's ziet het toestel er nog prima uit.
Jaartal weet ik zo niet precies, in elk geval jaren 50.
De waarde...? Tsja... rijk zal je er niet van worden.
Ik denk hooguit zo rond de 50 a 60 euro.
Persoonlijk denk ik dat je het toestel gewoon moet houden gezien het plezier wat je er nu al van gehad hebt en bovendien en minstens zo belangrijk: de emotionele waarde.
Vroeg of laat krijg je er spijt van als je hem nu zou verkopen.
met vriendelijke groet,
Martin
Zo te zien op de foto's ziet het toestel er nog prima uit.
Jaartal weet ik zo niet precies, in elk geval jaren 50.
De waarde...? Tsja... rijk zal je er niet van worden.
Ik denk hooguit zo rond de 50 a 60 euro.
Persoonlijk denk ik dat je het toestel gewoon moet houden gezien het plezier wat je er nu al van gehad hebt en bovendien en minstens zo belangrijk: de emotionele waarde.
Vroeg of laat krijg je er spijt van als je hem nu zou verkopen.
met vriendelijke groet,
Martin
Laatst bewerkt 05 feb 2012 17:49 door Martin. Reden: typefout
05 feb 2012 17:34 #14368
door liset
Wie kan mij iets meer vertellen over deze philips radio? werd gestart door liset
Hallo,
Wij hebben zaterdag de zolder opgeruimd bij mijn ouders thuis.
En kwamen deze philips radio/platen speler tegen onder een bult rommel, Nu hebben wij hem na dik 30 jaar op zolder staan, weer eens aan geslingerd onder de motto ''ding'' werkt toch niet meer.
Maar we stonden met ze allen er van te kijken toen hij stroom rook zo maar begon te spelen!
Dus hup snel op zolder veder zoeken want ergens moest ook nog een doos met lp's/single's staan en verek alles werkte nog primma.
Nu Hebben wij de kast weer in de woonkamer gezet en spelen weer van ouds de lps van mijn vader en moeder af.
Alleen nu vroegen wij ons af.. Hoe oud zal dit beestje zijn en zou het nog iets van waarde bezitten?
Hier bij betreft de radio:
Wij hebben zaterdag de zolder opgeruimd bij mijn ouders thuis.
En kwamen deze philips radio/platen speler tegen onder een bult rommel, Nu hebben wij hem na dik 30 jaar op zolder staan, weer eens aan geslingerd onder de motto ''ding'' werkt toch niet meer.
Maar we stonden met ze allen er van te kijken toen hij stroom rook zo maar begon te spelen!
Dus hup snel op zolder veder zoeken want ergens moest ook nog een doos met lp's/single's staan en verek alles werkte nog primma.
Nu Hebben wij de kast weer in de woonkamer gezet en spelen weer van ouds de lps van mijn vader en moeder af.
Alleen nu vroegen wij ons af.. Hoe oud zal dit beestje zijn en zou het nog iets van waarde bezitten?
Hier bij betreft de radio: