Skip to main content
Nieuws

Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar

Meer
12 aug 2020 00:17 #85029 door peters0076
Ik heb ook geen probleem met Post.nl gehad tot nu toe altijd probleemloos.
Bestel regelmatig in webshops en komt altijd aan.
Zowel brievenbus als bezorgen.

Respect voor de bezorgers die hier prima Nederlands geleerd hebben en voor
2 knaken en een bouny tot s avonds laad rond rijden om pakketjes te bezorgen.
Zal best ook wel eens fout gaan.maar waar niet,waar vadertje staat het in de uitverkoop heeft gedaan.

@Ben mischien doen zoals op Marktplaats gebruikelijk is Verzenden op eigen risico?
Kan nooit de bedoeling zijn dat het jou geld gaat kosten.
Of prijs omhoog en aangetekend versturen standaard
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Francois129, Bert Kn, RR1957
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 aug 2020 23:43 - 11 aug 2020 23:44 #85028 door RR1957
Ik ben kennelijk een gelukkig mens met zeker in deze gehele eeuw probleemloos
Post.NL

En René, mijn partner is van Chinese afkomst, spreekt niet geweldig Nederlands,
is kok en alle klanten genieten dagelijks van zijn professionaliteit in de kookkunst.
Het is hard werken en menige 'echte' Nederlander zou er al lang de brui aan geven.
En zo geld dat voor veel beroepen.

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 11 aug 2020 23:44 door RR1957.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes, maarten, Bert Kn
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 aug 2020 19:13 #85025 door peter1952
Ik kan dat onderschrijven. Ik bestel regelmatig bij bijvoorbeeld Jukebox Revival. Op hun site staat zelfs dat post.nl met vertragingen kampt, maar daar heb ik tot nu toe nauwelijks last van gehad. De laatste bestelling was een brievenbus pakket en dat was de volgende dag al in huis.
De bezorger komt bijna altijd op het hetzelfde tijdstip, is meestal dezelfde persoon en is heel vriendelijk.

En René, wat minder generaliseren mag wel hoor. Ik zie dat bij jou wel erg vaak.
Ik heb genoeg nationaliteiten hier in het flatgebouw en van de meesten heb je totaal geen last.
En controleer je verhaal eens regelmatig op fouten, je tikt nog wel eens mis. Soms is totaal niet duidelijk wat er staat of had moeten staan.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes, maarten, Francois129, Bert Kn, RR1957
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 aug 2020 18:57 - 11 aug 2020 18:58 #85024 door Johannes
Ook hier in mijn dorp zijn de bezorgers van Post NL uiterst vriendelijk. Echt niks om op aan te merken. En als je ze met deze tropische temperaturen een koele verfrissing aanbiedt wordt dat dankbaar aanvaard.

Maar bij de sorteerstations gaat het kennelijk wel eens mis. En dat Ik heb gelukkig slechts één keer meegemaakt, maar verder valt het best wel mee. Tenminste, dat is mijn ervaring met Post NL.

M.vr.gr. Hans
Laatst bewerkt 11 aug 2020 18:58 door Johannes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Francois129, Bert Kn, RR1957
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 aug 2020 18:33 #85023 door Cees PA1DBA
@Ben,
Versturen als aangetekend pakket ,8,95 dan is het verzekerd ( 500€ )
Indien je klant voor een goedkopere optie kiest is het echt zijn eigen risico , en lig ik er bij verlies niet wakker van.
Al vloek ik wel even flink op Post.BL

Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 aug 2020 17:55 #85020 door Francois129
Bert,

Daar wordt ik ook boos van.
In België zijn de meeste koerierdiensten bemand met vriendelijke mensen die hun best doen om hier “ons” Nederlands te spreken, ook komen ze niet uit Nederland of België!
Laat deze discussie over PostNL niet ontaarden in een spelletje wij tegen zij!!!

En ja, ik heb in mijn professionele leven met verschillende nationaliteiten samen gewerkt, zelfs nu nog in mijn 20% werk tijdens mijn pensioen.

François
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes, maarten, Bert Kn, v1ncent
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena