Nieuws
Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
11 aug 2020 17:40 #85019
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
Tjonge jonge jonge.
En nu ligt het weer aan de gastarbeiders wat een onzin. boos
En nu ligt het weer aan de gastarbeiders wat een onzin. boos
Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
11 aug 2020 17:17 #85018
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
Ik ben eens een keer bij zo’n sorteer centrum geweest
Haarlem. Moest met iemand wat brengen.
Wat mij opviel wat er werkt voor oersoneel
Maar geen Jan piet Klaas Kees of karel.
Maar allemaal die beroert onze taal spreken.
Vroeger bij PTT moest je de nederlandse taal machtig zijn om te werken
En je werd gescreend. Of je geen verleden heb
Nu wordt dit niet gedaan zodat alles daar kan weeken wat een busje onder zijn gat heeft en een mobiel..
Ik mag afkloppen dat ik wel,pakketjes ontang en zeker de afzender bericht dat het is aangekomen . Ook voor hem belangrijk.
Maar bezorger missen ook wel het fatsoen. Bellen aan deur open hij heeft mobel in zijn hand en staat daar in alie baba taal te praten. En geen fatsoen van meneer uw pakje stop even het gesprek wordt nog net niet neer gesmeten..
Het zijn wel zzpers maar een s natrekken of de persoon geen strafblad of anders heb zou op zijn plaats zijn want er wordt wel wat afgejat en dan onderbhet mom zoek geraakt.
Misschien eens kijken met UPS DPD DHL of dat goed gaat
Of eens kijken of er advertenties zijn van koeriers die willen bezorger brenger .nl die in een combirit het doen.
Maar sinds postnl geen staats bedrijf is het een puinbak geworden
Haarlem. Moest met iemand wat brengen.
Wat mij opviel wat er werkt voor oersoneel
Maar geen Jan piet Klaas Kees of karel.
Maar allemaal die beroert onze taal spreken.
Vroeger bij PTT moest je de nederlandse taal machtig zijn om te werken
En je werd gescreend. Of je geen verleden heb
Nu wordt dit niet gedaan zodat alles daar kan weeken wat een busje onder zijn gat heeft en een mobiel..
Ik mag afkloppen dat ik wel,pakketjes ontang en zeker de afzender bericht dat het is aangekomen . Ook voor hem belangrijk.
Maar bezorger missen ook wel het fatsoen. Bellen aan deur open hij heeft mobel in zijn hand en staat daar in alie baba taal te praten. En geen fatsoen van meneer uw pakje stop even het gesprek wordt nog net niet neer gesmeten..
Het zijn wel zzpers maar een s natrekken of de persoon geen strafblad of anders heb zou op zijn plaats zijn want er wordt wel wat afgejat en dan onderbhet mom zoek geraakt.
Misschien eens kijken met UPS DPD DHL of dat goed gaat
Of eens kijken of er advertenties zijn van koeriers die willen bezorger brenger .nl die in een combirit het doen.
Maar sinds postnl geen staats bedrijf is het een puinbak geworden
René Daemen
Onderwerp is gesloten.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
11 aug 2020 16:13 - 11 aug 2020 16:20 #85015
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
Tegenwoordig mag je alleen nog maar papierwerk per envelope.
( max. brievenbusafmetingen ) versturen naar buitenland. Een kaartje schaalkoord of een kabeltje ,knopje ,veertje of kleine plaatjes.. etc etc zit je al meteen boven de 7,50€ verzendkosten....
Dan verstuur je het met pakket met track en trace of aangetekend...en dan raakt het nog zoek ook...Nu al 3 poststukken ..foetsie........!
Wie krijgt de rekening en mag alles dan nog een keer gratis naar de klant opsturen in de hoop dat het dan wel aankomt......?? Moi.
Doe ik dat niet dan vindt de klant --- mij ---- een oplichter want hij heeft betaald en wil zijn spullen nu wel eens een keert thuis en dus moet ik daar maar voor zorgen..
Klant zelf ging toch ook akkoord met deze verzendwijze denk ik dan ...en dus de risico's ?
Verzekerd verzend vindt de klant vaak te duur..
Mijn vraag :
Ben ik dan schuldig dat hij zn spullen niet kreeg.?
Dan kan een klant ook nog eens mijn paypal acoount laten blokkeren om zijn zin te krijgen.....
Maar ik , Ben , ben toch zeker Sinterklaas niet ?...
wondere wereld
( max. brievenbusafmetingen ) versturen naar buitenland. Een kaartje schaalkoord of een kabeltje ,knopje ,veertje of kleine plaatjes.. etc etc zit je al meteen boven de 7,50€ verzendkosten....
Dan verstuur je het met pakket met track en trace of aangetekend...en dan raakt het nog zoek ook...Nu al 3 poststukken ..foetsie........!
Wie krijgt de rekening en mag alles dan nog een keer gratis naar de klant opsturen in de hoop dat het dan wel aankomt......?? Moi.
Doe ik dat niet dan vindt de klant --- mij ---- een oplichter want hij heeft betaald en wil zijn spullen nu wel eens een keert thuis en dus moet ik daar maar voor zorgen..
Klant zelf ging toch ook akkoord met deze verzendwijze denk ik dan ...en dus de risico's ?
Verzekerd verzend vindt de klant vaak te duur..
Mijn vraag :
Ben ik dan schuldig dat hij zn spullen niet kreeg.?
Dan kan een klant ook nog eens mijn paypal acoount laten blokkeren om zijn zin te krijgen.....
Maar ik , Ben , ben toch zeker Sinterklaas niet ?...
wondere wereld
Handtekening
Laatst bewerkt 11 aug 2020 16:20 door Ben Dijkman.
Onderwerp is gesloten.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
11 aug 2020 15:52 #85014
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
Zag vandaag op het nieuws dat Fed-Ex ook problemen heeft met personeel met losse handjes.
Cees- pa1dba
Onderwerp is gesloten.
11 aug 2020 14:47 #85010
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
Ik verstuur brievenbuspakjes eigenlijk alleen per brievenbus en niet als pakje, dat is het enige voordeel dat Potsnl nog te bieden heeft boven bijvoorbeeld DHL die ook brievenbuspakjes kan bezorgen.
Onderwerp is gesloten.
11 aug 2020 09:59 #85003
door Wilm
Beantwoord door Wilm in topic Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar
Mijn ervaring is dat brievenbuspakjes niet snel gaan zoals pakketpost bij Post.nl. Recentelijk duurde het drie weken, voor het na herhaaldelijk reclameren boven water kwam en bezorgd werd. Derhalve ik verstuur niets meer als brievenbuspakje bij Post.nl.
Onderwerp is gesloten.