Skip to main content
Nieuws

Track & trace van Post.nl is niet langer meer betrouwbaar

Meer
07 aug 2020 22:59 #84979 door Ben Dijkman
Het blijkt dat post.nl zaken doet in Frankrijk met een super malafide bedrijf: Colis Prive .
Colis Prive zou veel beter een vuilnis ophaaldienst kunnen beginnen :
Van alles wat bij Colis Prive binnenkomt verdwijnt 44% spontaan...zomaar ...in het niets .
Ze zetten desondanks doodleuk op de track&trace dat ze het bezorgd hebben
Post.nl servicedesk :
Een klacht indienen bij post.nl ?.... ..Helaas het spijt mij meneer maar dat is niet mogelijk in "ons systeem" .
Oh dan wilt u uw geld terug ? Nee hoor, dat kan niet in ons systeem . Maar als u het daar niet mee eens bent
dan moet u even een klacht indienen bij post.nl
Werkelijk ongelooflijk achterlijke managers/beleidsmakers..die dit verzinnen en toestaan dat je zo met je klanten om gaat.

Review: Colisprive

Handtekening
Onderwerp is gesloten.
Meer
23 jul 2020 06:29 #84722 door Franc
Kiala was best aantrekkelijk, even naar een servicepunt.
Helaas maar kort kunnen gebruiken, UPS maakte er een ontoegankelijke bende van, alsof je een sollicitatieformulier moest invullen!:neeneenee:

Mvg Frank
Onderwerp is gesloten.
Meer
23 jul 2020 00:45 - 23 jul 2020 00:52 #84720 door maarten

Nu blijkt dat ze niet eens meer moeite willen(lees: mogen) doen om jou poststuk te achterhalen ondanks track en trace waarvoor ik WEL betaald heb.
Het poststuk ligt n.b nog steeds bij post.nl zelf maar ze verdommen het om dat even op te zoeken.!

Dat is helaas niet nieuw. Meer dan 10 jaar geleden al exact tegen dezelfde weigering aangelopen inculsief het advies om te verzekeren en de nauwelijks verholen suggestie dat de ontvanger dan wel te kwader trouw zou zijn....... Pakje bleek uiteindelijk een straat verderop te zijn bezorgd, daar kwam de ontvanger gelukkig zelf achter.

Op dat moment constateerde ik dat er iets principieel mis was, ongeacht de opzich vrij hoge betrouwbaarheid en ben steeds meer met DHL gaan doen. Nog een tijdje ook wel Kiala gebruikt, maar via de UPS site was dat op een gegeven moment onaantrekkelijk.
Laatst bewerkt 23 jul 2020 00:52 door maarten.
Onderwerp is gesloten.
Meer
22 jul 2020 17:37 #84717 door Ben Dijkman
@Cees.

Bij mij afhalen ?
Hmmm hoe zal ik het zeggen : In feite wel maar in principe niet .

Vaak bleek ophalen niet nodig maar kwamen (er te vaak) mensen alleen uit nieuwsgierigheid.
Nou kan mij dat niet zo veel schelen maar mijn huisgenoten worden van dat soort types en huislijke verstoringen wat minder enthousiast.
Wij hebben daar dan ook een afspraak over gemaakt :
Bepaalde tijden/dagen kan dat eventueel wel maar niet voor dingen die ook makkelijk per post af kunnen.
Als je toch in de buurt komt en het gaat ook ergens over dan kan je op afspraak wel komen ophalen.

Het is dus niet dat ik het niet wil maar meer dat de ervaring heeft geleerd dat je dan van alle soorten snuiters aan de deur krijgt die mijn huisgenoten het gevoel geven gast in eigen huis te zijn .

Groet Ben

Handtekening
Onderwerp is gesloten.
Meer
22 jul 2020 13:14 - 22 jul 2020 13:16 #84716 door Franc
Daar ga je dan idd het schip mee in.
Persoonlijk vind ik zelf afhalen fijner.

Zeker als ik in een regio moet wezen en dan meerdere afspraken kan combineren in 1 dag.
En ik heb een dochter wonen in NO Nederland, daar ben ik ook wel eens.

@Ben, kan er bij jou ook afgehaald worden?

Mvg Frank
Laatst bewerkt 22 jul 2020 13:16 door Franc.
Onderwerp is gesloten.
Meer
22 jul 2020 12:35 - 22 jul 2020 12:36 #84715 door Ben Dijkman
@Cees.
Aangetekend hebben ze nog steeds wel te onderzoeken en is het doorgaans automatisch verzekert dus je zou daar in elk geval nog wel een schadebedrag op kunnen verhalen.

Ik verzend veel poststukken in 1 week.
Maar het gaat de laatste maanden wel erg vaak mis.
Als ik voor een groot bedrag spullen verstuur naar een klant en het komt niet aan, dan ben ik uiteraard diegene die de bestelling opnieuw mag versturen omdat ze anders via paypal mijn account dreigen te blokkeren..
Op die manier kost het mij in een hele korte tijd klauwen met geld en moet ik de tent wel sluiten.

Handtekening
Laatst bewerkt 22 jul 2020 12:36 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena