Reparatie en Restauratie tip's
Rap Antenne
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
27 sep 2015 17:27 - 27 sep 2015 17:29 #55177
door Marc
Rap Antenne werd gestart door Marc
Goedenmiddag ,
Gisteren tijdens de Lichtmis een leuke RAP antenne gekocht.
Nu wil ik deze gaan gebruiken maar wie kan mij vertellen of de bedrading goed zit .
Er komen 3 draden vanaf een 220 volt stekker de Oranje en de Zwarte zitten aan de pennen en de rode zit aan een kein pennetje in het midden v d stekker gemonteerd.
Nu komen er nog 2 draden uit en die zijn neem ik aan voor de Antenne ingang op de radio.
Ik heb gezoct op internet maar kan nergens eens schema vinden van de antenne .
Ik heb ook het vermoeden dat er in de antenne geknoeid is . :thumbsup:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en daarom plaats ik ook foto,s van de binnenkant antenne .
Wie o wie verteld het mij of ik er zo 220 volt op kan zetten zoals de bedrading nu aangesloten is .
Mvgr Marc
Gisteren tijdens de Lichtmis een leuke RAP antenne gekocht.
Nu wil ik deze gaan gebruiken maar wie kan mij vertellen of de bedrading goed zit .
Er komen 3 draden vanaf een 220 volt stekker de Oranje en de Zwarte zitten aan de pennen en de rode zit aan een kein pennetje in het midden v d stekker gemonteerd.
Nu komen er nog 2 draden uit en die zijn neem ik aan voor de Antenne ingang op de radio.
Ik heb gezoct op internet maar kan nergens eens schema vinden van de antenne .
Ik heb ook het vermoeden dat er in de antenne geknoeid is . :thumbsup:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en daarom plaats ik ook foto,s van de binnenkant antenne .
Wie o wie verteld het mij of ik er zo 220 volt op kan zetten zoals de bedrading nu aangesloten is .
Mvgr Marc
Laatst bewerkt 27 sep 2015 17:29 door Marc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.