Skip to main content
Reparatie en Restauratie tip's

Zelf bouwen.

Meer
17 mrt 2012 21:46 #15563 door freddy vercruyce
dat hoop ik wel Armand dat het een mooi geheel kan worden Groeten Freddy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 mrt 2012 18:46 #15552 door Armand
Hallo Freddy,

Dat is al een verbluffend mooi resultaat en zal alleen nog maar mooier worden met de nieuwe kast in kerselaar. :thumbsup:

Vriendelijke groeten,:) Armand

Meer
17 mrt 2012 17:31 #15543 door freddy vercruyce
Vandaag heb ik de stoot pennetjes gemonteerd en alle gegraveerde naamplaatjes gemonteerd.De naamplaatjes zijn reeds zwart ingekleurd met wasco een soort was kleur stift.Kan er met de flits geen deftige foto van maken maar dat doe ik wel eens bij dag licht.Morgen ga ik bij een bereidwillige hobbyist om de kast op een professionele manier te laten maken.De man is van beroep meubelmaker en ik her er alle vertrouwen in dat hij er een meesterstuk van maakt.Nog te doen:De kast uit kerselaar inkleuren en politoeren;schalen etsen en daarna alles overzetten in de nieuwe kast.Zal een deel van de bedrading moeten ontmantelen maar dat is mijn eigen schuld.Had eerst de kast moeten laten maken maar ja...Ik kon niet wachten hé Groetjes en waarschijnlijk tot binnen een maand of twee voor het definitieve verslag over dit project
Bijlagen:

Meer
22 feb 2012 17:58 #14886 door freddy vercruyce
Beantwoord door freddy vercruyce in topic Re: Zelf bouwen.
hallo Nico eens alles nagemeten en jammer maar ik kan er nog geen halve piano kast mee maken.Echter jouw mooie mahonie plaat daar zou je een prachtige plank radio kunnen mee maken.Kan je misschien eens overwegen Groeten en nogmaals bedank voor je aanbod hoor Freddy

Meer
21 feb 2012 21:09 #14863 door freddy vercruyce
Beantwoord door freddy vercruyce in topic Re: Zelf bouwen.
Hallo Nico Dit is natuurlijk een zeer mooi aanbod welke ik ten zeerste op prijs stel maar ik vrees dat 1.7 te dik is en ik heb geen houtbewerkings machines.Oppervlakte maten lijken mij op het eerste zicht bruikbaar.Ik meet eens alles precies op en doe dit dan verder per mail. Groetjes Freddy

Meer
21 feb 2012 20:07 #14853 door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Zelf bouwen.
Hoe groot moeten je panelen zijn? Ik heb uit een gesloopt tafeltje nog 'n plak gepolitoerd mahonie staan, 1,7 cm dik, 90 lang en 26 breed

Nico

Gemaakt door Kunena