Skip to main content
Gramofoon's

bericht van tino

Meer
22 sep 2013 19:25 #36502 door admin
Beantwoord door admin in topic bericht van tino
Op verzoek van enkele forum-leden dit topic weer geopend.

Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
Meer
22 sep 2013 04:53 #36479 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic bericht van tino
Tino, je verhalen zijn prima. Daar ligt het niet aan. Ga zo door! Ondanks alles vind ik het prima te lezen.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ouwe Schipper
Onderwerp is gesloten.
Meer
22 sep 2013 01:16 - 22 sep 2013 01:32 #36478 door mrphonograph
bericht van tino werd gestart door mrphonograph
somigen van jullie hebben ongetwijfeld de discussie gevolgt op de pagina van the lost edison(discussie deel inmidels verwijderd)
deze discussdie ging over mijn dyslexie en de tegen reacties van een van de forumers hij geloofde niet in mijn gebrek en ging hierin (volgens mij) veel te ver
mijn schrijven is niet perfect maar ik probeer een verhaal te vertellen over de fonografische geschiedenis
hierbij staat mijn kennis boven mijn kunnen dus ik vertel mijn verhaal op de manier zoals ik het kan doen compleet met gebrek anders is het niet

ik heb geen problemen met critiek op de inhoud als jullie iets weten wat ik niet weet en als ik daardoor fout zit dan is het meer dan ok dat jullie mij daarvan verwittigen
echter als men problemen heefd met het ontbreken van leestekens en soms een onsamenhangend script dan kan ik alleen zeggen dat ik daar echt niets aan kan doen je zal het echt moeten doen met wat ik jullie voorschotel
mijn verhaallijn probeer ik zoveel mogelijk in conversatie mode te houden zodat het zelfs met al zijn gegebrekigheid toch te volgen is
ik ben niet van plan om in de toekomst in discussie te gaan over comma's en punten en andere leestekens
ik wil mijn verhalen en mijn kennis delen zonder interuptie van letterkundige bobo's zij moeten zich maar concentreren op kinderen van 8 tot 10 jaar oud die hebben het echt nodig ik ben er achter dat na 20 jaar proberen dat het echt te laat is voor mij om nog een 2e harry mulish te worden

dus lees als u blieft over de (vele) taalfouten heen en leer van mij want ik heb veel meer te bieden dan allen een reeks taalfouten en tevens hoop ik jullie te vermaken met mijn typsels

ik stond bijna op het punt te stoppen met het forum maar dat zou achteraf kinderachtiger geweest zijn dan de leesteken heckler
ik hoop jullie nog vele malen te vermaken met mijn kennis en als u onverhoopt niet tegen het gebrek van leestekens kan dan verwijs ik u naar al de andere goed gescheven items op dit forum

mochten er toch nog mensen zijn die het niet kunnen laten over mijn gebrek naare uitlatingen te doen dan wil ik dit misscien 1 of 2 keer ondergaan maar als dit meer dan dat gebeurd dan zie ik mij genoodzaakt dit forum voorgoed te verlaten en dat is iets wat ik niet wil noch een groot gedeelte van mijn item volgers

ik hoop nog jaren onderdeel uittemaken van dit forum en nog vele items aan het licht te brengen
wees daarom begripvol en een echte vriend want dat is toch de essentie van een forum mensen die een passie delen niet mensen die anderen neerhalen omdat zij anders zijn dan zij

ik wens jullie nog veel lees een kijk plezier op mijn sectie van dit forum en..

groetjes
tino

tino
Laatst bewerkt 22 sep 2013 01:32 door mrphonograph.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom, Ouwe Schipper, Jeroen Landman, Robin, jontl, admin
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena