HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
27 jul 2015 22:22 #53824
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
Hoi Tjerk,
Mooie tuner. Ben benieuwd wat hij er van bakt op de AM langdraad antenne op de AM Op de meeste Japanse tuners heb je op de AM veel last van interferentie fluitjes..
Groetjes,
Thijs
Mooie tuner. Ben benieuwd wat hij er van bakt op de AM langdraad antenne op de AM Op de meeste Japanse tuners heb je op de AM veel last van interferentie fluitjes..
Groetjes,
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27 jul 2015 22:03 #53822
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
Enorme tuner,
Wel een hele mooie!
Maar hopen dat er nog heel lang naar analoge FM geluisterd kan worden.
Groet Frank
Wel een hele mooie!
Maar hopen dat er nog heel lang naar analoge FM geluisterd kan worden.
Groet Frank
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
27 jul 2015 20:15 - 27 jul 2015 20:17 #53820
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
Inderdaad, ik kende het apparaat niet, nu wel. :thumbsup:
Sansui TU-X1 in Hifiengine
Sansui TU-X1 in Hifiengine
Laatst bewerkt 27 jul 2015 20:17 door hkruis.
27 jul 2015 19:46 #53819
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
@Pierre: Ik heb hem aan m'n drie elements antenne op het dak (richting Lopik) geknoopt en hij doet het heel niet slecht. Op m'n geliefde Pioneer SX626 is radio Decibel vervormd maar de TU-X1 geeft geen krimp. De multipath is gering. De overige Hilversummen heb ik nog niet zo beluisterd. Ben eigenlijk wel benieuwd wat Hilversum 4 (94.3 MHz) ervan bakt. Die is op de Pioneer niet te doen.
Maar eigenlijk heb ik hem voor de AM synchroondetector. Ga echt een langdraad over de daken hiero spannen en hopen dat ik er wat mee kan ontvangen. Ik wacht met smart op de vervanger voor de stukke LM1496N. Als het daarmee wordt gefixt is het absoluut een koopje aan 1k2!
Maar eigenlijk heb ik hem voor de AM synchroondetector. Ga echt een langdraad over de daken hiero spannen en hopen dat ik er wat mee kan ontvangen. Ik wacht met smart op de vervanger voor de stukke LM1496N. Als het daarmee wordt gefixt is het absoluut een koopje aan 1k2!
Tjerk, 9ZZ
Minder
Meer
27 jul 2015 18:27 #53815
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
Ja, PnegenZZ,
ik ben ook heel benieuwd wat al die knoppenorgie oplevert. Denk voor mij weggegooid geld in Amsterdam zonder 4/6 dipools antenne. Laatst de halve stad vruchteloos afgefietst wie er nog een heeft liggen....(Antenne Sateliet winkels) Velen hadden zo nog nooit live gezien. Zou er graag een keer bij zijn als je alles gebruikt van de features. . Zo een tuner was toch altijd mijn droom. Ik heb andere dromen verwerkelijkt. Een dijk van een elektronisch kerkorgel op zolder, een klavecimbel en een pijporgeltje (uit mijn werktijd!!....voor iemand hier denkt ..O die Pierre uit Amsterdam kan wel 1000 euries betalen voor mijn radio;>)). Ben nu van WAO naar bijstandlijer, ge -evolueerd maar klaag niet en schaam me er zeker niet voor! Maar goed, jou tuner doet me weer denken aan gemiste kansen. Ik leef met je mee. en ga het ook helemaal volgen als is het op afstand. Pierre
ik ben ook heel benieuwd wat al die knoppenorgie oplevert. Denk voor mij weggegooid geld in Amsterdam zonder 4/6 dipools antenne. Laatst de halve stad vruchteloos afgefietst wie er nog een heeft liggen....(Antenne Sateliet winkels) Velen hadden zo nog nooit live gezien. Zou er graag een keer bij zijn als je alles gebruikt van de features. . Zo een tuner was toch altijd mijn droom. Ik heb andere dromen verwerkelijkt. Een dijk van een elektronisch kerkorgel op zolder, een klavecimbel en een pijporgeltje (uit mijn werktijd!!....voor iemand hier denkt ..O die Pierre uit Amsterdam kan wel 1000 euries betalen voor mijn radio;>)). Ben nu van WAO naar bijstandlijer, ge -evolueerd maar klaag niet en schaam me er zeker niet voor! Maar goed, jou tuner doet me weer denken aan gemiste kansen. Ik leef met je mee. en ga het ook helemaal volgen als is het op afstand. Pierre
27 jul 2015 18:05 #53814
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Sansui TU-X1 gescoord!!!!1111
Mooie tuner
We gaan het volgen :thumbsup:
We gaan het volgen :thumbsup:
Mvg.
Bert