Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

singlessinglessingles

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
07 jun 2011 12:35 #5414 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: singlessinglessingles
Marcel.
Dank voor het 'opschonen'.

:smilythumb:
René (R)


Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 jun 2011 17:52 #5273 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: singlessinglessingles
Maarten

Zit hier een Grammofoonmotor in?
Grt René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 jun 2011 17:22 #5272 door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: singlessinglessingles
Hoi René,

Een heus Philipsplaatje, afwijkend van wat ik zo uit mijn hoofd kende. Ik zou Dordrecht als plaats van fabricage vermoeden maar durf het niet helemaal met zekerheid te zeggen. Wil je het ooit een keer echt zeker weten, dan kan je eens kijken wat er op de motor zelf staat aan codes. Kan me echter voorstellen dat je hem niet gelijk open wilt schroeven. Maar als dat toch eens een keer nodig is voor een drupje olie of een kleine reparatie....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 jun 2011 17:02 #5265 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: singlessinglessingles
Marc en Patricia zie jullie PM
Grt René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marc Patricia
  • [Marc Patricia]
Meer
04 jun 2011 16:48 #5262 door Marc Patricia
Beantwoord door Marc Patricia in topic Re: singlessinglessingles
Hallo Rene D was vandaag weer erg gezellig in Hoenderloo samen met jou en Jan en zijn vrouw/vriendin (ben haar naam kwijt) .
Ik heb zoals beloofd de mail naar Jan gestuurd ivm J en heb toestemming van Hans om het door te sturen en door Jan mee te laten nemen naar driebergen.

Rene D maak je niet zo druk ik ben ook klaar met al het geklets enz enz .
Zolang wij maar gezellig hebben genoten van de spullen die wij gezien en ook gekocht hebben dan is onze dag een toppertje geweest.

Grt Marc en Patricia

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
04 jun 2011 16:03 #5260 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: singlessinglessingles
Hoi Maarten

Dat is weer extra leuke informatie om te weten.
Er zit een heus Philips plaatje op:




:thumbsup:


Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena