- Berichten: 845
Grammofoonplaten en muziek
VOORJAARSMUZIEK ?
30 mrt 2012 20:19 - 30 mrt 2012 20:30 #16000
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Nu eens even iets anders...........:radioluiste
Gezien mijn liefde voor Des voitures Francaises :
Dit is nu míjn favoriet :
Gezien mijn liefde voor Des voitures Francaises :
Dit is nu míjn favoriet :
Als het oud is is het leuk
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 20:30 door Gino.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 mrt 2012 17:38 - 30 mrt 2012 17:38 #15996
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 17:38 door brcf01.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 mrt 2012 17:30 - 30 mrt 2012 17:48 #15994
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Ook wel bekend als Hora Staccato (Ciocarlia). Lijkt er sterk op.
Bij nadere beluistering is het toch niet hetzelfde.
Bij nadere beluistering is het toch niet hetzelfde.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 17:48 door NGG. Reden: correctie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 mrt 2012 17:28 #15993
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Bij Appalachian Spring van Aaron Copland waan ik me weer aldaar in de USA met weidse vergezichten en een ontluikende natuur om je heen.
(Hoewel die bij ons bezoek alweer aan het afnemen was zo medio september)
(Hoewel die bij ons bezoek alweer aan het afnemen was zo medio september)
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 mrt 2012 17:24 - 30 mrt 2012 17:28 #15992
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
FF naar YouTube , Nico.

Ik heb er in de gauwigheid 11 versies van hem geteld.
Ik heb er in de gauwigheid 11 versies van hem geteld.
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 17:28 door brcf01.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
30 mrt 2012 17:15 #15991
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
@ Han:
Als ik je mail adres had
Stuurde ik je ook "de Leeuwerik" van Georghe Zamfir met z'n pansfluit
Die attachment is te groot voor het forum
N.
Als ik je mail adres had
Stuurde ik je ook "de Leeuwerik" van Georghe Zamfir met z'n pansfluit
Die attachment is te groot voor het forum
N.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Verdicom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.