Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

VOORJAARSMUZIEK ?

Meer
30 mrt 2012 20:19 - 30 mrt 2012 20:30 #16000 door Gino
Beantwoord door Gino in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Nu eens even iets anders...........:radioluiste

Gezien mijn liefde voor Des voitures Francaises :



Dit is nu míjn favoriet :




Als het oud is is het leuk
Bijlagen:
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 20:30 door Gino.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 mrt 2012 17:38 - 30 mrt 2012 17:38 #15996 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
In de jaren vijftig en zestig was Zigeuner muziek
immens populair. Heel zonnige muziek over het algemeen
(of heel treurig).
Dit plaatje is nog door mijn vader gekocht ergens begin
jaren zestig.
Er staat nog een prijsje op ook: fl. 13,50.
Toen toch niet echt goedkoop.





:thumbsup:
Bijlagen:
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 17:38 door brcf01.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mrt 2012 17:30 - 30 mrt 2012 17:48 #15994 door NGG
Beantwoord door NGG in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Ook wel bekend als Hora Staccato (Ciocarlia). Lijkt er sterk op.

Bij nadere beluistering is het toch niet hetzelfde.

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 17:48 door NGG. Reden: correctie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mrt 2012 17:28 #15993 door NGG
Beantwoord door NGG in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Bij Appalachian Spring van Aaron Copland waan ik me weer aldaar in de USA met weidse vergezichten en een ontluikende natuur om je heen.
(Hoewel die bij ons bezoek alweer aan het afnemen was zo medio september)


Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 mrt 2012 17:24 - 30 mrt 2012 17:28 #15992 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
FF naar YouTube , Nico.
;)
Ik heb er in de gauwigheid 11 versies van hem geteld.

Laatst bewerkt 30 mrt 2012 17:28 door brcf01.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mrt 2012 17:15 #15991 door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
@ Han:
Als ik je mail adres had
Stuurde ik je ook "de Leeuwerik" van Georghe Zamfir met z'n pansfluit
Die attachment is te groot voor het forum
N.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Verdicom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena