Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

VOORJAARSMUZIEK ?

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
02 apr 2012 15:26 - 02 apr 2012 15:27 #16089 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Ook gewoon prachtige muziek.
Indrukwekkende opname trouwens
voor een dergelijke oude DG.
"Durven' we weer aan nu de
AG1005 poepiestrak is...





:thumbsup:
Bijlagen:
Laatst bewerkt 02 apr 2012 15:27 door brcf01.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
31 mrt 2012 14:04 #16013 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?


:thumbsup:
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 mrt 2012 10:18 - 31 mrt 2012 10:19 #16009 door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Uit het Oratorium "Solomon" van Georg Friedrich Händel, HWV 67
Een Sinfonia aan het begin van Act 3
Geschreven in London, 5 mei-13 juni 1748
Eerste uitvoering 17 maart 1749: London, Covent Garden Theatre

Groet,
Han
:radio:
Laatst bewerkt 31 mrt 2012 10:19 door Verdicom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 mrt 2012 08:20 #16007 door Marcel L
Beantwoord door Marcel L in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Hallo,

Bij mij kwam ook als eerste Vivaldi's "Spring" uit De Vier Jaargetijden bovendrijven, maar dat ligt ook wel weer wat voor de hand.

Ik heb dus maar even gezocht, en dit vind ik ook wel toepasselijke voorjaarsmuziek:



Groeten van Marcel ;)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u: brcf01

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mrt 2012 22:46 #16002 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Helaas is Georche Zamphir uitgebuit, als vluchteling werd hij bedreigt met uitlevering
aan de Franse vreemdelingen politie als hij meer geld wilde hebben.
Later is hij in Nederland opgevangen. Rijk is hij dus niet geworden.
De platenbazen in Frankrijk wel van hem 20e eeuwse slavernij dus.
Voor hem dus geen lente als vluchteling daar in Frankrijk.

Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 mrt 2012 21:24 #16001 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Voor de zwoele avonden.


Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena