Grammofoonplaten en muziek
VOORJAARSMUZIEK ?
30 mrt 2012 12:33 - 30 mrt 2012 12:43 #15984
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Dat kan er op dit forum eigenlijk maar één zijn.
Gewoon de oer-Hollandse evergreen van Herman Emmink.
En het liefst op 78.
Gewoon de oer-Hollandse evergreen van Herman Emmink.
En het liefst op 78.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 12:43 door NGG.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
30 mrt 2012 11:30 - 30 mrt 2012 11:48 #15982
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Primavera van Vivaldi
De Leeuwerik van Zamfir
(staat op je mail, de file is te groot voor in deze thread)
De Leeuwerik van Zamfir
(staat op je mail, de file is te groot voor in deze thread)
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 11:48 door Ouwe Schipper.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 mrt 2012 11:11 - 30 mrt 2012 11:16 #15981
door brcf01
VOORJAARSMUZIEK ? werd gestart door brcf01
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 11:16 door brcf01.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.