Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

VOORJAARSMUZIEK ?

Meer
30 mrt 2012 12:33 - 30 mrt 2012 12:43 #15984 door NGG
Beantwoord door NGG in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Dat kan er op dit forum eigenlijk maar één zijn.
Gewoon de oer-Hollandse evergreen van Herman Emmink.
En het liefst op 78.

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 12:43 door NGG.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mrt 2012 11:30 - 30 mrt 2012 11:48 #15982 door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: VOORJAARSMUZIEK ?
Primavera van Vivaldi
De Leeuwerik van Zamfir
(staat op je mail, de file is te groot voor in deze thread)
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 11:48 door Ouwe Schipper.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 mrt 2012 11:11 - 30 mrt 2012 11:16 #15981 door brcf01
VOORJAARSMUZIEK ? werd gestart door brcf01
Hi gentlemen.

Het is LENTE!!!
Wat is de ideale voorjaarsmuziek?
Welke plaat worden we in dit seizoen vrolijk van?

:thumbsup:



Bijlagen:
Laatst bewerkt 30 mrt 2012 11:16 door brcf01.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena