Hiq sets gezocht
24 apr 2021 21:29 #90167
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Hiq sets gezocht
Ik ken alleen mensen die ervan genieten en niet van plan zijn
er afstand van te doen. En dat zijn aardig wat mensen.
Krijg altijd nog leuke reacties via de HiQGN site.
Die weet men nog altijd wel te vinden, ook al wordt deze niet
meer aangevuld.
er afstand van te doen. En dat zijn aardig wat mensen.
Krijg altijd nog leuke reacties via de HiQGN site.
Die weet men nog altijd wel te vinden, ook al wordt deze niet
meer aangevuld.
Onderwerp is gesloten.
24 apr 2021 21:18 #90165
door Dick H
Beantwoord door Dick H in topic Hiq sets gezocht
Die liefhebbers heb ik ook het liefste daar verkoop en koop ik ze ook het liefst aan.
Echter zo heb ik mensen meegemaakt die ook liefhebber waren maar helaas een paar dagen later weer te koop.
Maar zo gaat dat soms.
Echter zo heb ik mensen meegemaakt die ook liefhebber waren maar helaas een paar dagen later weer te koop.
Maar zo gaat dat soms.
Onderwerp is gesloten.
24 apr 2021 21:15 #90164
door Dick H
Beantwoord door Dick H in topic Hiq sets gezocht
Afdwalen mag zeker dat is aan jullie.
Ik heb als ik alles optel zon 15 sets gehad van alle types.
Dat was wat jaren geleden toen kwam er veel op de markt.
En dan ga je andere dingen verzamelen en dan moeten dingen weer van eigenaar wisselen.
Ondertussen is het aanbod beperkt geworden.
Maar er moeten nog zeker 15 sets zijn haha.
Ik volg de draad wel wat betreft het Hiq spul.
Ik heb als ik alles optel zon 15 sets gehad van alle types.
Dat was wat jaren geleden toen kwam er veel op de markt.
En dan ga je andere dingen verzamelen en dan moeten dingen weer van eigenaar wisselen.
Ondertussen is het aanbod beperkt geworden.
Maar er moeten nog zeker 15 sets zijn haha.
Ik volg de draad wel wat betreft het Hiq spul.
Onderwerp is gesloten.
24 apr 2021 21:02 - 24 apr 2021 21:11 #90162
door RR1957
Veel sets hebben een stabiel huis gevonden.
U doet nou net voorkomen dat ze makkelijk voor het oprapen liggen en dat is gewoon niet zo.
En maar hetzelfde roepen. Uiteindelijk zijn er maar weinig vintage radio's en aanverwante
artikelen echt zeldzaam zoals al eerder is gezegd.
Maar wel zichtbaar in het kleine wereldje van radio liefhebbers. Niet daarbuiten. Ze vallen ons
liefhebbers alleen maar eerder op. Ze worden nog wel eens verward met de plano's waar ze
uiteraard niet toe behoren. Toon echter alleen de radio elders en vrijwel iedereen roept dat ze
die ook thuis hadden. Vraag je naar de drie losse luidsprekers, "nee, die zaten er in aan de
zijkant". Zo gaat het eigenlijk altijd. En tja, plano's daar struikel je tegenwoordig behoorlijk over.
Daar komt nog bij dat MOOIE exemplaren ook nog eens lastiger worden om te vinden.
Maar blijf vooral roepen dat iets niet zeldzaam is hoor.
Ik geniet in ieder geval dagelijks van mijn exemplaar en verbaas me elke keer weer over de
fraaie weergave van mijn platen.
Het gaat er niet om of iets zeldzaam is, maar om het plezier dat je er van hebt, op welke wijze
dan ook.
En ik kom liever echte liefhebbers tegen dan die handelaartjes die in aankoop op de eerste
rang willen zitten en in de verkoop anderen dat niet gunnen en met flinke prijzen weer
doorverkopen. En dan zijn ze voor dat laatste zomaar ineens wèl heel erg zeldzaam....
Met Paul ben ik het zeker eens. Beetje de charme van een forum om er over te discussiëren.
Is alleen maar in het voordeel van de oproep om onder de aandacht te blijven.
Beantwoord door RR1957 in topic Hiq sets gezocht
Is echt gewoon sterk overdreven in deze dagen.Hallo Dick,
Gewoon blijven zoeken. Je komt er vandaag of morgen wel eentje tegen. En laat je vooral niet gek maken voor de prijzen die sommige mensen ervoor vragen. Ze zijn absoluut niet zeldzaam. Ik ben er in de 30 jaar dat ik radio,s verzamel er al zoveel tegen gekomen.
Mvg,
Philipsfreak.
Veel sets hebben een stabiel huis gevonden.
U doet nou net voorkomen dat ze makkelijk voor het oprapen liggen en dat is gewoon niet zo.
En maar hetzelfde roepen. Uiteindelijk zijn er maar weinig vintage radio's en aanverwante
artikelen echt zeldzaam zoals al eerder is gezegd.
Maar wel zichtbaar in het kleine wereldje van radio liefhebbers. Niet daarbuiten. Ze vallen ons
liefhebbers alleen maar eerder op. Ze worden nog wel eens verward met de plano's waar ze
uiteraard niet toe behoren. Toon echter alleen de radio elders en vrijwel iedereen roept dat ze
die ook thuis hadden. Vraag je naar de drie losse luidsprekers, "nee, die zaten er in aan de
zijkant". Zo gaat het eigenlijk altijd. En tja, plano's daar struikel je tegenwoordig behoorlijk over.
Daar komt nog bij dat MOOIE exemplaren ook nog eens lastiger worden om te vinden.
Maar blijf vooral roepen dat iets niet zeldzaam is hoor.
Ik geniet in ieder geval dagelijks van mijn exemplaar en verbaas me elke keer weer over de
fraaie weergave van mijn platen.
Het gaat er niet om of iets zeldzaam is, maar om het plezier dat je er van hebt, op welke wijze
dan ook.
En ik kom liever echte liefhebbers tegen dan die handelaartjes die in aankoop op de eerste
rang willen zitten en in de verkoop anderen dat niet gunnen en met flinke prijzen weer
doorverkopen. En dan zijn ze voor dat laatste zomaar ineens wèl heel erg zeldzaam....
Met Paul ben ik het zeker eens. Beetje de charme van een forum om er over te discussiëren.
Is alleen maar in het voordeel van de oproep om onder de aandacht te blijven.
Laatst bewerkt 24 apr 2021 21:11 door RR1957.
Onderwerp is gesloten.
24 apr 2021 19:34 - 24 apr 2021 19:36 #90160
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Hiq sets gezocht
Nou Gestel .wat voorkomt
Dat men de boxen wel koopt en de bij behorende radio niet
Dan red men het ook met de tafel radio wel
deze is het gelijke Schassis .dan even de LS af koppelen
met de stripjes met schroefje
huub
Dat men de boxen wel koopt en de bij behorende radio niet
Dan red men het ook met de tafel radio wel
deze is het gelijke Schassis .dan even de LS af koppelen
met de stripjes met schroefje
huub
Laatst bewerkt 24 apr 2021 19:36 door Huub.
Onderwerp is gesloten.
24 apr 2021 19:25 #90159
door paulsnip
Beantwoord door paulsnip in topic Hiq sets gezocht
(Beetje) afdwalen is juist de charme van het forum. Als het alleen maar een kwestie is van je melden als je iets zoekt of hulp nodig bent is een forum maar een dooie boel.
Zoals gezegd ben ik inmiddels ook een liefhebber van het HiQ spul. En de hoogohmige set, kompleet en origineel is best zeldzaam. De laagohmige set is iets minder zeldzaam maar levert in gerestaureerde staat ook makkelijk 300 Euro op. Ik had een (serieus) bod van 500 Euro toen ik de hoogohmige set in de verkoop had. Maar heb toch besloten om hem te houden. Je vindt hem namelijk niet weer terug in zo'n staat.
Zoals gezegd ben ik inmiddels ook een liefhebber van het HiQ spul. En de hoogohmige set, kompleet en origineel is best zeldzaam. De laagohmige set is iets minder zeldzaam maar levert in gerestaureerde staat ook makkelijk 300 Euro op. Ik had een (serieus) bod van 500 Euro toen ik de hoogohmige set in de verkoop had. Maar heb toch besloten om hem te houden. Je vindt hem namelijk niet weer terug in zo'n staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Onderwerp is gesloten.