Skip to main content
GESPOT

leuke foto's

Meer
20 okt 2020 10:51 #86175 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
1950
BX700A met als eerste de FM instelling.


Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 okt 2020 10:42 #86098 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Eddy Cochran


Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 okt 2020 10:41 #86097 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 okt 2020 10:36 #86096 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Een leuke foto die ik kreeg van een goede kennis overzees.
JATP (Jazz At The Philharmonic) on tour. I see Flip Phillips, Gene Krupa & Ella Fitzgerald in the front row. Barney Kessel is behind Gene and Buddy Rich is behind Ella, with Norman Granz behind Buddy. Oscar Peterson is at the bottom of the stairs and Ray Brown at the top.


Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 okt 2020 23:34 #86092 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Ja, die tweede bedoel ik.
Daar kwam ik geregeld en heb ik veel leuks vandaan gehaald.
Ook bovenstaande plaatjes en de nodige fijne LP's.
Erg leuke zaak en mensen.
Achterin stond ook het een en ander aan leukigheden wat betreft fifties spullen.

Ach ja, helaas voorbij allemaal.

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 okt 2020 23:14 - 16 okt 2020 23:16 #86091 door NGG
Beantwoord door NGG in topic leuke foto's
Denk dat je "Sound of the Fifties" bedoelt aan de Prinsengracht, t/o het Paleis van Justitie.
Beiden bestaan al jaren niet meer.
Johan was een echte fifties liefhebber en een groot fan van Sinatra.

Hoewel, om de hoek van de Westerstraat (bij de beelden van de Jordaanartiesten) zat idd een platenzaak in een kelder.

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 16 okt 2020 23:16 door NGG.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena