Skip to main content
GESPOT

leuke foto's

Meer
13 okt 2020 20:18 #86027 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 okt 2020 16:54 #86000 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Onlangs kreeg ik deze voor mij erg aardige Philips brochure
digitaal toegezonden. Uiteraard sprak hij me erg aan en ik heb hem
uitgeprint, opgevouwen (het origineel was ook een opvouwbare
vel papier), in de Philips knijpstandaard gedrukt en naast de radio
gezet. Heel toepasselijk. Kleine details zijn ook genietbaar.






Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG, Cees PA1DBA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 okt 2020 08:16 #85973 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 okt 2020 08:14 #85972 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
foldertje uit 1956






Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 okt 2020 15:30 #85964 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic leuke foto's

Eigenlijk behoort dit in een aparte draad.


Mee eens, en laat ik wat dat betreft hiermee afsluiten.

Eerste Jaar jukeboxen.

AMI 1927
Seeburg en Mills 1928
Wurlitzer 1933
Rockola 1935

Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 okt 2020 15:28 #85963 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
De Princess was de staande versie.
Ook fraai en best compact.


Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG, Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena