Skip to main content
GESPOT

leuke foto's

Meer
27 okt 2020 18:50 #86280 door Jan Bus
Beantwoord door Jan Bus in topic leuke foto's
Foutje in de Philips stereo HiFi folder: De AG11005 wisselaar heeft een mono element AG3021!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 okt 2020 18:16 - 27 okt 2020 18:16 #86279 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic leuke foto's

Waarom vond je de weergave van de F8X41A eigenlijk tegenvallen


René.
Ik mistte wat body (kracht) maar vooral de sprankeling en frisheid in het geluid.
Het F7X60A meubel uit 1956 wat ik toen nog had en de B7X73A daarvoor hadden die sprankeling en frisheid wel.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 27 okt 2020 18:16 door Bert Kn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 okt 2020 17:51 #86278 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic leuke foto's
Oké Bert,
De speakers in de boxen moest ik je schuldig blijven
9710 zit ook bij het losse radio toestel.vandaar ik hem noemde.
Mij was ook het meubel aangeboden daar ik het FX 995 nog bezat.
Had ik zo iets van dan wordt hetbstapelen in een hoekje.
Aangezien medio volgend jaar de renovatie aankomt en toch wat het veld zal moeten ruimen.en ook nog moet afdekken .dus zeker 2 1/2 week uit de woning ga..zag ik niet zitten om het meubel te nemen de F9X38 is ook verkocht
Voor mij veel te groot om te restaureren stond ook gedeeltelijk bij Huub.P.
Heb ik alles terug gehaald .en gedomteerd met onderdelen in Juni verkocht.
Eerlijk gezegd kan ik geen oordeel vatten bij de f8x31/41a geven..
Alleen in mijn optiek had ik wel op de platenspeler wel een MD element verwacht.. maar goed .
De hoofd audio is een AG9018 garrard401 en yamaha NS 1000 monitor boxen.
Wat erg goed klinkt historisch niet echt verantwoord maar toch al 45 jaar oud de boxen.
Radio ontvangst heeft niet zo de prioriteit een dab+ toestelletje.
En de B8x72 a
Volgend jaar wordt toch druk met schilderen behangen vloer leggen
Maar wel een woning die aan de huidige eisen voldoet dubbel glas
Dus energie G naar A

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 okt 2020 17:39 #86277 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's

Bert Kn schreef :

Het radiogedeelte is een B8x52a
Speakers 9710
Platenspeler ag1025


Voor de volledigheid wat de luidsprekers betreft.
De F8X31A heeft 2x een AD2850MD/01 en de F8X41A 2x een AD3414Z plus 2x een 9710M


:thumbsup: Ik vroeg me al af waar het verschil in die twee lag.
Waarom vond je de weergave van de F8X41A eigenlijk tegenvallen?

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Franc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 okt 2020 17:30 #86276 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic leuke foto's

Het radiogedeelte is een B8x52a
Speakers 9710
Platenspeler ag1025


Voor de volledigheid wat de luidsprekers betreft.
De F8X31A heeft 2x een AD2850MD/01 en de F8X41A 2x een AD3414Z plus 2x een 9710M

Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 okt 2020 17:11 - 27 okt 2020 17:16 #86273 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Duidelijk als een op zichzelf staand object bedoeld in een ruime kamer.
En zeker niet als plantenstandaard.....

Nee, als het dan toch weer vintage stereo zou moeten zijn bij mij toch liever dit.
Hoewel dergelijke Philips platenspelers geen kans meer maken bij mij.
Maar ik ben nu in alle voor mij gewenste opzichten heel tevreden met wat ik heb.


Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 27 okt 2020 17:16 door RR1957.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena