- Berichten: 522
GESPOT
Grundig Ferndirigent op marktplaats
03 nov 2015 22:18 #56177
door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
ALs we telkens dat Ebay en MP moeten gaan aanhalen voor al die Hype en hoge prijzen idioterie
loopt forum hier snel vol.
ALs er 1 zo graag € 200,- voor dat onding wil uitgeven, laat lekker gaan.
Je gaat er zelf nooit wat mee doen.
Is niet meer als volume en tonen.
Uiteraard leuk voor de compleetheid maar verder weinig zinnige toevoeging.
En inderdaad zeldzaam omdat met TOEN al vond een totaal nutteloos toevoeging.
Wel 100% zeker zijn dat je de juiste voor jouw toestel organiseert.
Heel flauw dat het apart van de 5080 wordt verkocht.
Duidelijk wil meneer gaan voor de meeste winsten.
Mag natuurlijk wel.
Ach ja zie weer toestellen over de 250,- staan.
T's schroot.
Nooit kopen in een Hype.
loopt forum hier snel vol.
ALs er 1 zo graag € 200,- voor dat onding wil uitgeven, laat lekker gaan.
Je gaat er zelf nooit wat mee doen.
Is niet meer als volume en tonen.
Uiteraard leuk voor de compleetheid maar verder weinig zinnige toevoeging.
En inderdaad zeldzaam omdat met TOEN al vond een totaal nutteloos toevoeging.
Wel 100% zeker zijn dat je de juiste voor jouw toestel organiseert.
Heel flauw dat het apart van de 5080 wordt verkocht.
Duidelijk wil meneer gaan voor de meeste winsten.
Mag natuurlijk wel.
Ach ja zie weer toestellen over de 250,- staan.
T's schroot.
Nooit kopen in een Hype.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 nov 2015 21:37 - 03 nov 2015 21:42 #56175
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
die dingen zijn niet zo veel in omloop
ook in duitsland niet ,
Heb ze daar nooit ook gezien .
ach ja een stuk meervoudig draad met een kastje
met potmeters ik geloof ook niet dat men alles kan regelen
Volummen en toon ??
Bij vershillense duitsen TV,s daar zet ook wel een losse draad regelaar bij
Meen lorens en meer . maar ook alleen volummen . als ik het goed heb .
heb ik wel gezien .
piere dan kan je ook wel een goede buurman uitnodigen dat hij bij jou radio gaat zitten
Met een bak koffie en op jou comando gaat regelen of buur vrouw ??
dat kost haast niks .. Dan heb je nog aanspraak ook ..
Huub
ook in duitsland niet ,
Heb ze daar nooit ook gezien .
ach ja een stuk meervoudig draad met een kastje
met potmeters ik geloof ook niet dat men alles kan regelen
Volummen en toon ??
Bij vershillense duitsen TV,s daar zet ook wel een losse draad regelaar bij
Meen lorens en meer . maar ook alleen volummen . als ik het goed heb .
heb ik wel gezien .
piere dan kan je ook wel een goede buurman uitnodigen dat hij bij jou radio gaat zitten
Met een bak koffie en op jou comando gaat regelen of buur vrouw ??
dat kost haast niks .. Dan heb je nog aanspraak ook ..
Huub
Laatst bewerkt 03 nov 2015 21:42 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 nov 2015 21:19 #56174
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
@Pierre,
Gewoon die gekte links laten liggen.
Eens komt het gewoon heel betaalbaar op je weg en ligt het in b.v de
kringloop winkel voor E5,- om dat ze niet weten wat het is.
Geduld, geduld en nog eens geduld, Cees.
Gewoon die gekte links laten liggen.
Eens komt het gewoon heel betaalbaar op je weg en ligt het in b.v de
kringloop winkel voor E5,- om dat ze niet weten wat het is.
Geduld, geduld en nog eens geduld, Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 834
03 nov 2015 20:08 - 03 nov 2015 20:18 #56166
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
@CEES ...ehhh Cees deze vergissing wordt ook veel op Ebay gemaakt .
Ferndirigent is zowel het systeem van de radio , alswel de afstandbediening ZELF!!
Het gaat hier on de afstandbediening alleen!
De radio heeft meneer apart verkocht . ik zoek ook zo een afstand bediening , maar stoot dan bij het zoeken op de correcte naam
FERNDIRIGENT......irrianter wijs vaak op de radios zelf , dus solo.
Helaas heb ik die afstandbediening nooit onder de 140 gezien gemiddeld indedaad helaas.......... door de zeldzaamheid en de geilheid van verkopers om van radio met fernbedienung een 1000 euro klapper te maken.........tot wel 240-350 ( zie oude verlopen ebay aanbiedingen) dit zijn van die ads waar je een auto voor moet hebben en dan metten erheen.
Mijn philipsen heb ik op marktplaats toevallig 5 á 30 minuten gelezen nadat ze geplaatst werden . Meteen gebeld en er naartoe met de trein geeft voorsprong op telefoon mijders die veel meer bieden. Fijn e mensen ( die er zat zijn) gunnen het dan toch vaak aan de eerste. Zeker als die met n bos bloemen voor de deur staat. t is dan lastig nee zeggen ook voor de grootste egoisten. zie mijn oude ophaal verhaal over de B5X43A.
Ferndirigent is zowel het systeem van de radio , alswel de afstandbediening ZELF!!
Het gaat hier on de afstandbediening alleen!
De radio heeft meneer apart verkocht . ik zoek ook zo een afstand bediening , maar stoot dan bij het zoeken op de correcte naam
FERNDIRIGENT......irrianter wijs vaak op de radios zelf , dus solo.
Helaas heb ik die afstandbediening nooit onder de 140 gezien gemiddeld indedaad helaas.......... door de zeldzaamheid en de geilheid van verkopers om van radio met fernbedienung een 1000 euro klapper te maken.........tot wel 240-350 ( zie oude verlopen ebay aanbiedingen) dit zijn van die ads waar je een auto voor moet hebben en dan metten erheen.
Mijn philipsen heb ik op marktplaats toevallig 5 á 30 minuten gelezen nadat ze geplaatst werden . Meteen gebeld en er naartoe met de trein geeft voorsprong op telefoon mijders die veel meer bieden. Fijn e mensen ( die er zat zijn) gunnen het dan toch vaak aan de eerste. Zeker als die met n bos bloemen voor de deur staat. t is dan lastig nee zeggen ook voor de grootste egoisten. zie mijn oude ophaal verhaal over de B5X43A.
Laatst bewerkt 03 nov 2015 20:18 door aan-pierre.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 nov 2015 18:45 #56159
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
@ Pierre,
Zijn toch gewoon Aap Noot Mies biedingen. Om de prijs op te drijven.
Best wel een dure radio geweest.
Maar op de foto's niet geheel goed zichtbaar en dat geeft mij te denken.
Gr Cees.
Zijn toch gewoon Aap Noot Mies biedingen. Om de prijs op te drijven.
Best wel een dure radio geweest.
Maar op de foto's niet geheel goed zichtbaar en dat geeft mij te denken.
Gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 834
03 nov 2015 15:08 - 03 nov 2015 15:09 #56151
door aan-pierre
Grundig Ferndirigent op marktplaats werd gestart door aan-pierre
Voor wie lachen of huilen wil
Of goed bij centen en hebberig .
Marktplaats biet een GRUNDIG radio ferdirigent (afstandbediening )aan ( kleine versie)
de prijs zal boven de 160 euro uitkomen.
Ik heb de man gesproken en hij vertelde me dat hij laat oplopen tot over de 200 euro.
begin vraagprijs was 20/30 euro. Ik bood 50 Van wege mij type 3068 bijna klaar bij Henk.
Blijkt een radio forumgek ?( mijn term) hem opgebeld te hebben en verteld dat hij wel 300 euro kon vangen als hij het liet oplopen)...
JAMMER en zo dom!
afijn zie hier het mailtje van marktplaats aan mijn Grundig fan vriend
Beste Ben Buis,
Er is zojuist een nieuw bod uitgebracht op de advertentie 'Grundig ferndirigent afstandsbediening', waardoor u niet meer de hoogste bieder bent. Het hoogste bod op deze advertentie is nu EUR 180,00.
Bekijk de advertentie en plaats een nieuw bod.
Wij wensen u veel succes met volgende biedingen op Marktplaats.
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
p.s van mij ....de link nog voor de rijke liefhebbers tussen ons.
www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/ant...3e3a&previousPage=lr
Of goed bij centen en hebberig .
Marktplaats biet een GRUNDIG radio ferdirigent (afstandbediening )aan ( kleine versie)
de prijs zal boven de 160 euro uitkomen.
Ik heb de man gesproken en hij vertelde me dat hij laat oplopen tot over de 200 euro.
begin vraagprijs was 20/30 euro. Ik bood 50 Van wege mij type 3068 bijna klaar bij Henk.
Blijkt een radio forumgek ?( mijn term) hem opgebeld te hebben en verteld dat hij wel 300 euro kon vangen als hij het liet oplopen)...
JAMMER en zo dom!
afijn zie hier het mailtje van marktplaats aan mijn Grundig fan vriend
Beste Ben Buis,
Er is zojuist een nieuw bod uitgebracht op de advertentie 'Grundig ferndirigent afstandsbediening', waardoor u niet meer de hoogste bieder bent. Het hoogste bod op deze advertentie is nu EUR 180,00.
Bekijk de advertentie en plaats een nieuw bod.
Wij wensen u veel succes met volgende biedingen op Marktplaats.
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
p.s van mij ....de link nog voor de rijke liefhebbers tussen ons.
www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/ant...3e3a&previousPage=lr
Laatst bewerkt 03 nov 2015 15:09 door aan-pierre.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.