GESPOT
Grundig Ferndirigent op marktplaats
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
04 nov 2015 13:33 #56199
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
Geweldig , haha kostelijk
maar bestaat er ook een homo uitvoering van deze afstandbediening . :woohoo:
NEE ???????
Bahhh. ik wordt ook altijd gepasseerd als ouwe nicht. Door de industrie, alswel soortgenoten te snel rennend doort het park.
p.s. die jongen van de ad heeft me verrek nog aan toe tóch opgebeld vanmorgen. Een schat van een gozer....Hij zit er ook mee!!
Wordt bedolven door aanvragen, mopper mails, en eigenlijk had hij walging van de hysterie. t geld kan hij zoals iedereen goed gebruiken. Maar zit toch met t feit dat de liefhebber de verliezende is. Apart dat hij toch een half uur bleef kletsen . Ik heb hem jullie reacties voorgelezen. Of dat helpt??? we zullen zien. tis een aardige jongen met geweten ....en ik ook! Ik ga het dus niet via de bovenstaande afstadbediening doen en regelen in natura. WOEHA :lol:
maar bestaat er ook een homo uitvoering van deze afstandbediening . :woohoo:
NEE ???????
Bahhh. ik wordt ook altijd gepasseerd als ouwe nicht. Door de industrie, alswel soortgenoten te snel rennend doort het park.
p.s. die jongen van de ad heeft me verrek nog aan toe tóch opgebeld vanmorgen. Een schat van een gozer....Hij zit er ook mee!!
Wordt bedolven door aanvragen, mopper mails, en eigenlijk had hij walging van de hysterie. t geld kan hij zoals iedereen goed gebruiken. Maar zit toch met t feit dat de liefhebber de verliezende is. Apart dat hij toch een half uur bleef kletsen . Ik heb hem jullie reacties voorgelezen. Of dat helpt??? we zullen zien. tis een aardige jongen met geweten ....en ik ook! Ik ga het dus niet via de bovenstaande afstadbediening doen en regelen in natura. WOEHA :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 nov 2015 13:13 #56198
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie, aan-pierre
04 nov 2015 00:02 #56185
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
De "Ferndirigent"was een optie .
Op Ebay Duitsland brengen deze afstandsbedieningen tussen de €.200,00 en €.250,00 op.
Ze zijn zeldzaam., maar zonder werkt de radio ook prima.
De Saba afstandsbedieningen brengen dezelfde prijs op.
Thijs
Op Ebay Duitsland brengen deze afstandsbedieningen tussen de €.200,00 en €.250,00 op.
Ze zijn zeldzaam., maar zonder werkt de radio ook prima.
De Saba afstandsbedieningen brengen dezelfde prijs op.
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
03 nov 2015 23:35 #56184
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
OK,
We mogen ervan vinden wat we willen, maar voorlopig staat er wel een bod van 250 euro.
Wat ik me afvraag is het volgende.
Was zo'n ding een optie of werden ze er standaard bij geleverd?
Naast de volume en toonregeling zie ik ook nog een soort schakelaar zitten, wat is daar de functie van?
Voor normaal huiskamer gebruik zie ik er het nut niet van in.
Bij jukeboxen kon je ook dit soort AB's kopen deze waren bedoeld voor de kroegbaas zodat hij achter de teek het volume kon regelen en de plaat resetten als deze bleef hangen.
Daar zie ik het nut wel van in :lol:
We mogen ervan vinden wat we willen, maar voorlopig staat er wel een bod van 250 euro.
Wat ik me afvraag is het volgende.
Was zo'n ding een optie of werden ze er standaard bij geleverd?
Naast de volume en toonregeling zie ik ook nog een soort schakelaar zitten, wat is daar de functie van?
Voor normaal huiskamer gebruik zie ik er het nut niet van in.
Bij jukeboxen kon je ook dit soort AB's kopen deze waren bedoeld voor de kroegbaas zodat hij achter de teek het volume kon regelen en de plaat resetten als deze bleef hangen.
Daar zie ik het nut wel van in :lol:
Mvg.
Bert
03 nov 2015 22:59 #56182
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
Ja Maurice, Helemaal mee eens, zonder dat speelgoed ding, met draad er aan waar de vrouw
des huizes helemaal niet blij mee zal zijn, is die radio op zich al geheel compleet.
Vrouw struikelt over de draad en de lol voor de man is afgelopen.
Als je met zo'n ding nou kon zappen van het ene naar het andere station.
Maar ik denk dat juist dat er niet op zit.
Cees.
des huizes helemaal niet blij mee zal zijn, is die radio op zich al geheel compleet.
Vrouw struikelt over de draad en de lol voor de man is afgelopen.
Als je met zo'n ding nou kon zappen van het ene naar het andere station.
Maar ik denk dat juist dat er niet op zit.
Cees.
03 nov 2015 22:52 #56179
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Grundig Ferndirigent op marktplaats
@ Huub,
Leuke oplossing; Ik noem dat de Huub humor.
Cees.
Leuke oplossing; Ik noem dat de Huub humor.
Cees.