Skip to main content
GESPOT

Radio's uit de jaren vijftig, of ....

Meer
29 jun 2014 20:06 #44480 door Ouwe Schipper
Standaard prijs voor whatever je kopen wilt
De aanbevelingen zijn gelul van dronke Naatje
Wie erin trapt is niet beter waard
Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Hoedendoosch
  • [Hoedendoosch]
Meer
29 jun 2014 19:31 #44479 door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Radio's uit de jaren vijftig, of ....
Hoi,

hier probeert gewoon iemand geld te verdienen aan mensen die niets met oude techniek hebben en het leuk vinden zo'n hebbeding te bezitten. Niets mis mee toch ? Gezonde Hollandse ondernemersgeest. Het zijn naar mijn mening stuk voor stuk spuuglelijke toestellen die anders wellicht in de container verdwenen waren en er zijn er nog genoeg van.

Het enige jammere is dat de website wat weinig info geeft. Interessant om te weten zou zijn hoe men e.e.a. aangesloten heeft én hoe de geluidskwaliteit is. Er is geen mogelijkheid om de radio's te beluisteren ? Persoonlijk heb ik niet zulke goede ervaringen met het streamen van muziek via bluetooth.

Pim.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 jun 2014 04:48 #44474 door peter1952
Rustig maar René. Niet meteen je gal spuien. Ook wel erg voorbarig: Botenlak, papiercondensatoren.......
Er is niets mis met Sonos of Bluetooth. Sonos werkt trouwens niet met Bluetooth, wat dat betreft klopt het verhaal niet.
Maar je kunt het Bluetooth gebeuren natuurlijk ook buiten het toestel plaatsen.
Dat er gemeld wordt dat de toestellen van het Rotterdamse museum afkomen is kennelijk bedoeld om vertrouwen te wekken.

Laten we gewoon nuchter blijven en er niet instinken.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jun 2014 20:15 #44472 door Rene Daemen
Pfff wat een prijzen voor een toestel wat met botenlak is verknoeit
En dan zitten de papiercondensators er in
En Bluetooth
Sorry hoor maar koop gewoon een mini AM of FM zendertje sluit die aan op je mp. 3 of internet radio en je alles wat hartje begeert goedkoper dan die belachelijk hoge prijzen straks komt er een gek die bouwt Bluetooth in een lente bode
Daag waarde
Voor mij hoeft die moderne nep zooi niet in een oud kassie geef mij het origineel maar
Grt René

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jun 2014 19:54 #44471 door Lee
Beantwoord door Lee in topic Radio's uit de jaren vijftig, of ....
Groot gelijk Han, ook ik walg van dit soort rotzooi :angry: :angry: :angry:

Lee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jun 2014 19:41 #44470 door Verdicom
In een computertijdschrift van deze week kwam ik tegen:
www.granniesradio.com

Jaren vijftig radio's, maar dan voorzien bluetooth :woohoo: en meer van dat soort kul
Kan je lekker MP3-tjes beluisteren :P
En dat voor maar €499

Ach, een platenspeler via USB is immers ook al een tijdje mogelijk.

Voor een stuk minder geld koop je het origineel.
Eenmaal opgeknapt, klinkt die nog stukken beter ook.
Maar je bent een ouwe zak als je dat zegt. Wat mij betreft, best hoor!

Er zal wel een markt voor zijn.
De mens wil nu eenmaal bedonderd wezen.

Han

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena