- Berichten: 2215
GESPOT
ff Lachen
21 jun 2013 10:20 #33063
door Franc
Hoi Bert,
Kijk voor de zekerheid nog maar even in je meubels.
Is het diepe grommen wel echt uit de bas speaker?bigfun
Oeps......ik ga ineens twijfelen over de AD5046. :banghead: :banghead:
Ik ben nl sindsdien enkele meters slang kwijt!! : huh
Groet Frank
Kijk voor de zekerheid nog maar even in je meubels.
Is het diepe grommen wel echt uit de bas speaker?bigfun
Oeps......ik ga ineens twijfelen over de AD5046. :banghead: :banghead:
Ik ben nl sindsdien enkele meters slang kwijt!! : huh
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2013 07:34 #33061
door Huub
Wij hebben een engelsen parkiet in huis
En daar kan je nog mee fluiten
Het is een leuk vogetje in huis en vliegt vaak
Gewoon rond en komt op de schouder .
Meer hoeft niet . Huub
En daar kan je nog mee fluiten
Het is een leuk vogetje in huis en vliegt vaak
Gewoon rond en komt op de schouder .
Meer hoeft niet . Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
21 jun 2013 07:28 #33060
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic ff Lachen
Hoi,
wat ik aan wil geven is dat een weldenkend mens geen eland (wasbeer, tijger, etc, vul zelf maar in) in huis / tuin neemt. Regels moeten er zijn, maar zo langzamerhand loopt het de spuigaten uit. Los het probleem bij de basis op en dat is opvoeding. Dieren zijn geen speelgoed / statussymbool.
Pim.
wat ik aan wil geven is dat een weldenkend mens geen eland (wasbeer, tijger, etc, vul zelf maar in) in huis / tuin neemt. Regels moeten er zijn, maar zo langzamerhand loopt het de spuigaten uit. Los het probleem bij de basis op en dat is opvoeding. Dieren zijn geen speelgoed / statussymbool.
Pim.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2013 07:23 #33059
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic ff Lachen
Wat dacht je van Deze DJ Cat
hij vind het nog leuk ook
kijk maar
Grt René
hij vind het nog leuk ook
kijk maar
Grt René
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 224
21 jun 2013 06:37 #33056
door francis grey
Handtekening
Beantwoord door francis grey in topic ff Lachen
Toch zijn er ook dingen verbeterd : vroeger stopte Esso de tijger in de tank , thuis ligt de tijger op de bank yes.gif : tvkijkuh :
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
21 jun 2013 05:23 - 21 jun 2013 05:25 #33054
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic ff Lachen
Tja, als je humor uit moet gaan leggen. Ik ben het met iedereen eens.
De humor zit niet in enige vorm van dierenleed of regeltjes, maar in het idee dat er duizenden mensen zouden zijn , wonend op een flat of 3 hoog achter die een Eland als huisdier zouden hebben.
Het is net zo iets als een bordje bij een lift, Geen paarden in de lift meenemen, alsof ze dan met de trap zouden moeten.
Humor toch?
p.s. plaatjes waren gewoon willigkeurig genomen, ik kon geen foto van een Eland op de bank vinden.
De humor zit niet in enige vorm van dierenleed of regeltjes, maar in het idee dat er duizenden mensen zouden zijn , wonend op een flat of 3 hoog achter die een Eland als huisdier zouden hebben.
Het is net zo iets als een bordje bij een lift, Geen paarden in de lift meenemen, alsof ze dan met de trap zouden moeten.
Humor toch?
p.s. plaatjes waren gewoon willigkeurig genomen, ik kon geen foto van een Eland op de bank vinden.
Laatst bewerkt 21 jun 2013 05:25 door hkruis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.