Skip to main content
GESPOT

ff Lachen

Meer
21 jun 2013 10:20 #33063 door Franc
Beantwoord door Franc in topic ff Lachen
Hoi Bert,

Kijk voor de zekerheid nog maar even in je meubels.
Is het diepe grommen wel echt uit de bas speaker?bigfun

Oeps......ik ga ineens twijfelen over de AD5046. :banghead: :banghead:

Ik ben nl sindsdien enkele meters slang kwijt!! : huh

Groet Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 07:34 #33061 door Huub
Beantwoord door Huub in topic ff Lachen
Wij hebben een engelsen parkiet in huis
En daar kan je nog mee fluiten
Het is een leuk vogetje in huis en vliegt vaak
Gewoon rond en komt op de schouder .
Meer hoeft niet . Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Hoedendoosch
  • [Hoedendoosch]
Meer
21 jun 2013 07:28 #33060 door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic ff Lachen
Hoi,

wat ik aan wil geven is dat een weldenkend mens geen eland (wasbeer, tijger, etc, vul zelf maar in) in huis / tuin neemt. Regels moeten er zijn, maar zo langzamerhand loopt het de spuigaten uit. Los het probleem bij de basis op en dat is opvoeding. Dieren zijn geen speelgoed / statussymbool.

Pim.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 07:23 #33059 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic ff Lachen
Wat dacht je van Deze DJ Cat
hij vind het nog leuk ook
kijk maar

Grt René

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 06:37 #33056 door francis grey
Beantwoord door francis grey in topic ff Lachen
Toch zijn er ook dingen verbeterd : vroeger stopte Esso de tijger in de tank , thuis ligt de tijger op de bank yes.gif : tvkijkuh :

Handtekening
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
  • Onderwerp Auteur
Meer
21 jun 2013 05:23 - 21 jun 2013 05:25 #33054 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic ff Lachen
Tja, als je humor uit moet gaan leggen. Ik ben het met iedereen eens.

De humor zit niet in enige vorm van dierenleed of regeltjes, maar in het idee dat er duizenden mensen zouden zijn , wonend op een flat of 3 hoog achter die een Eland als huisdier zouden hebben.

Het is net zo iets als een bordje bij een lift, Geen paarden in de lift meenemen, alsof ze dan met de trap zouden moeten.

Humor toch?

p.s. plaatjes waren gewoon willigkeurig genomen, ik kon geen foto van een Eland op de bank vinden.
Laatst bewerkt 21 jun 2013 05:25 door hkruis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena