Skip to main content
GESPOT

ff Lachen

Meer
21 jun 2013 13:19 #33073 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic ff Lachen
Hoi Huub.
Met de grootste Hommel gaat het al 31 jaar goed.
Ik mag haar geen werkbij noemen voor mij is ze nog steeds toppie

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 12:52 - 21 jun 2013 13:01 #33071 door Huub
Beantwoord door Huub in topic ff Lachen
bert dan is het ook HOMMELES bij jou
Haal ze weg.
Huub
Laatst bewerkt 21 jun 2013 13:01 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 12:22 - 21 jun 2013 12:40 #33068 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic ff Lachen
Bij nader onderzoek is gebleken dat ik last van anti kraak hommels heb.
Op zich heb ik daar geen moeite mee deze houden de andere insecten die alles kapot vreten buiten de deur.



Van de grotere bewoners heb ik geen last deze komen niet door het sleutelgat heen bigfun bigfun

Nu snap ik ook waarom ik op koopzondag en koopavond geen last van het diepe gerommel heb.
Ook heb ik het vermoeden dat er in mijn AD5046's muggen huizen veel hoge tonen welke op de genoemde dagen weg zijn.
bigfun bigfun

Mvg.
Bert
Bijlagen:
Laatst bewerkt 21 jun 2013 12:40 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 10:31 #33066 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic ff Lachen
Zet hem op 78 toeren en je kat is dronken
hips hips

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 10:29 - 21 jun 2013 10:30 #33065 door Franc
Beantwoord door Franc in topic ff Lachen
Hoi René,

Echt leuk!!!!

Bij een Philips AG1105 is het een ander verhaal, daar zal de kat gewoon iedere ronde over de arm struikelen vanwege het hoge gewicht op de naald bigfun bigfun

Groet Frank
Laatst bewerkt 21 jun 2013 10:30 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 jun 2013 10:24 - 21 jun 2013 10:45 #33064 door Franc
Beantwoord door Franc in topic ff Lachen
Hoi Huub,

Die geeft alleen maar hogetonen en als je er twee hebt krijg je een echt Engels haai Kjoee setje.
Zet die krokodil van de buurman maar in voor het laag!

bigfun bigfun bigfun

Groet Frank
Laatst bewerkt 21 jun 2013 10:45 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena