- Berichten: 1095
ff Lachen
Maar met het verbod als zodanig ben ik 't hartgrondig eens, daar valt niets te lachen. Onvoorstelbare hoeveelheden idioten willen absoluut een of ander buitenissig huisdier (waaròm eigenlijk, proberen ze er iets mee te bewijzen?) en merken te laat dat het beest van hun keuze volslagen ongeschikt is als huisdier. En het beest is uiteindelijk het slachtoffer; wordt gedumpt of om zeep geholpen.
Zulke figuren zijn nog te stom om er een hond op na te houden; in 't algemeen is de hond intelligenter dan 't baasje. Ze kiezen een onzinnig gróte of dure hond en hebben vervolgens geen tijd om ermee om te gaan. Ik ken iemand die er een poes op na houdt en zich er nìèts van aantrekt dat heilige Birmanen zich enorm hechten. Ze gaat om de haverklap "een weekje er tussenuit" en laat poes alleen, waar die volslagen van over z'n toeren raakt
Naargelang ik meer van mensen meemaak, des te meer sympathie ik voel voor dieren
Nico
PS maar wat het met buizenradio's te schaften heeft ontgaat me ten enen male
N.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Daar ben ik het óók mee eens.
Dieren die in het wild horen te leven zijn nu eenmaal ongeschikt om als huis dieren te
worden gehouden. Dat is pure dieren mishandeling en zeker niet veilig voor mens en dier.
Is niet om te lachen maar is een droevige toestand waar in zo'n wild dier zich bevind.
De mens gaat maar door met echt alle mooie dingen op deze mooie planeet te verpesten.
Nee ik moet geen Paart in de gang en zeker geen Eland.
Vr gr Cees.
P.S: Henk zal dit zeker niet zo bedoeld hebben. Maar zelf zie ik hier geen grap in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
De foto's geven duidelijk dieren weer die in de narigheid zitten.
Narigheid voor dieren zal voor mij nooit enige amusementswaarde hebben.
Nico
Daar ben ik het mee eens.
Zelf ben ik zeker een dierenliefhebber.
Maar de insteek van het bericht is volgens mij het verbieden van het houden van deze dieren en zo wordt er steeds meer verboden en daar steek ik dan wel de draak mee.
Wat ongelukkige foto's maar door de steller zover ik hem ken zeker niet zo bedoeld.
Bert.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Berichten: 1095
Narigheid voor dieren zal voor mij nooit enige amusementswaarde hebben.
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Hoe zal het zijn als je buurman
Reptiellen en grote spinnen heeft en het hok
Is slecht en er sluipt op een gegeven moment
En grote spin of ratel slang onder je BED
Of in de buizen radio.s zit ?
Ik geloof dat IK NIET LACH maar scheld
Huub regels moeten er zijn maar ik vind wel dat een aantal zaken een beetje doorschieten.
Gelukkig hebben mijn buren geen reptielen moet er niet aan denken ook dat er nog bij met een
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Reptiellen en grote spinnen heeft en het hok
Is slecht en er sluipt op een gegeven moment
En grote spin of ratel slang onder je BED
Of in de buizen radio.s zit ?
Of ik ben een hapklare brok voor een krokodil.
Ik geloof dat IK NIET LACH maar scheld
waar om zijn ergeen regels ???
Zoo is het ook nog eens een keer.
. Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.