Skip to main content
GESPOT

ff Lachen

  • Hoedendoosch
  • [Hoedendoosch]
Meer
20 jun 2013 20:23 #33037 door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic ff Lachen
Henk,

naar aanleiding van DIT bericht ? bigfun

We krijgen steeds meer regeltjes. De overheid betuttelt steeds meer. Kunnen we straks nog wel zelfstandig denken, zelfstandig beslissingen nemen en inschatten wat gevaarlijk is, en wat niet ? Er zijn wel meer dieren die ziektes overbrengen en die we gewoon "in huis" hebben.

Wellicht kunnen we naar goed Nederlands gebruik een stichting of vereniging oprichten, subsidie vragen bij de overheid, en vervolgens in België een lap grond kopen waar we onze elanden kunnen stallen.

Pim.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jun 2013 19:20 #33033 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic ff Lachen
bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun :) :) :) :) :)
beer
Bert.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
  • Onderwerp Auteur
Meer
20 jun 2013 18:54 - 20 jun 2013 18:57 #33031 door hkruis
ff Lachen werd gestart door hkruis
Nu het houden van een Eland als huisdier verboden is geworden, vraag ik mij af waar we allemaal onze Eland laten. Er zijn al diverse Elanden gezien die achtergelaten zijn in het bos. Wie bedenkt zo iets.

bigfun bigfun bigfun bigfun





Bijlagen:
Laatst bewerkt 20 jun 2013 18:57 door hkruis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena