- Berichten: 4349
wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
24 mrt 2017 01:08 #65941
door Cees
Beantwoord door Cees in topic wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
Ja, Bert, geheel mee eens! Petje af voor de reparateurs, die zonder stress, terwijl anderen op
hun handen kijken, best mooi werk, belangeloos, op zo'n
dag voor anderen doen.
Zij gebruiken hun eigen gereedschap daar, zonder daar iets voor terug
te vragen als wat wachtten.
Daar mag dan best wat geduld en wachten tegenover staan.
Cees.
hun handen kijken, best mooi werk, belangeloos, op zo'n
dag voor anderen doen.
Zij gebruiken hun eigen gereedschap daar, zonder daar iets voor terug
te vragen als wat wachtten.
Daar mag dan best wat geduld en wachten tegenover staan.
Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 mrt 2017 00:57 #65940
door Cees
Beantwoord door Cees in topic wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
Tsja, Een heel erg lang verhaal. Maar ja, wie goed bediend wil worden, moet zich zelf bedienen.
En als dat nu nog niet tot de mogelijkheid behoord, dan toch maar eens de basis cursus
zonder formules volgen.
Het is echt een reparatie cursus voor "dummies" , dus dat moet voor een ieder die
die moeite wil doen, toch te doen zijn?
Dus: Aan de slag daar mee. Levert geen gestress op en de voldoening van het zelf
de simpele dingen te kunnen doen.
En met de hulp die op de beide forums word gegeven, moet dat dan kunnen lukken.
De echt moeilijke defecten, fouten, kunnen dan met de hulp van meer ervaren
mensen, worden opgelost.
Door hun aanwijzingen te volgen en het zelf te doen, word het dan een leuke
voldoening gevende hobby.
Cees.
En als dat nu nog niet tot de mogelijkheid behoord, dan toch maar eens de basis cursus
zonder formules volgen.
Het is echt een reparatie cursus voor "dummies" , dus dat moet voor een ieder die
die moeite wil doen, toch te doen zijn?
Dus: Aan de slag daar mee. Levert geen gestress op en de voldoening van het zelf
de simpele dingen te kunnen doen.
En met de hulp die op de beide forums word gegeven, moet dat dan kunnen lukken.
De echt moeilijke defecten, fouten, kunnen dan met de hulp van meer ervaren
mensen, worden opgelost.
Door hun aanwijzingen te volgen en het zelf te doen, word het dan een leuke
voldoening gevende hobby.
Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 mrt 2017 15:30 #65919
door Huub
Beantwoord door Huub in topic wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
pierre heb je wel eens de muziek
Van de Noten krakers gehoord ?
meen dat het licht klasiek is
Huub
Van de Noten krakers gehoord ?
meen dat het licht klasiek is
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 834
23 mrt 2017 00:16 #65911
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 mrt 2017 00:12 #65910
door Bert Kn
Om even op deze discussie terug te komen.
Je mag me dan wel verwijten dat ik je niet goed begrepen heb of dat ik het slecht gelezen heb.
Dat verwijt krijg ik wel vaker terecht en onterecht in mijn opinie.
Maar dat neemt niet weg dat ik in je betoog hoe humanistisch ook bedoeld een ondertoon bespeur betreffende de organisatie van dit gehele festijn incl. de reparatie dag.
Maar let wel dat dit festijn een bult aan vrije tijd en voorbereiding kost voor de organisatoren en deelnemers aan de diverse demo's en wat dat laatste betreft spreek ik uit ervaring.
Het enige stress moment wat ik heb meegemaakt was bij mezelf toen ik samen met mijn maatje onze spullen voor de demo had opgebouwd in de hoop dat die ouwe meuk het weekeind voor de demo nog uitvoerig getest nog deden wat ze moesten doen.
Voor de zekerheid had ik nog 50% aan reserve apparatuur meegenomen, deze hoefde we niet in te zetten.
Maar nog het volgende na dit festijn is er nog een evaluatie geweest waar wij niet bij aanwezig konden zijn gezien de te maken reis van twee uur huiswaarts.
Ik weet niet of je een van de organisatoren betreffende je bevindingen heb benaderd maar ben ervan overtuigd dat ze dit indien aangegeven zeker in de evaluatie hadden meegenomen.
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
tot nu tot voel ik me door jou en Bert niet begrepen of beter gezegd slecht gelezen.
Om even op deze discussie terug te komen.
Je mag me dan wel verwijten dat ik je niet goed begrepen heb of dat ik het slecht gelezen heb.
Dat verwijt krijg ik wel vaker terecht en onterecht in mijn opinie.
Maar dat neemt niet weg dat ik in je betoog hoe humanistisch ook bedoeld een ondertoon bespeur betreffende de organisatie van dit gehele festijn incl. de reparatie dag.
Maar let wel dat dit festijn een bult aan vrije tijd en voorbereiding kost voor de organisatoren en deelnemers aan de diverse demo's en wat dat laatste betreft spreek ik uit ervaring.
Het enige stress moment wat ik heb meegemaakt was bij mezelf toen ik samen met mijn maatje onze spullen voor de demo had opgebouwd in de hoop dat die ouwe meuk het weekeind voor de demo nog uitvoerig getest nog deden wat ze moesten doen.
Voor de zekerheid had ik nog 50% aan reserve apparatuur meegenomen, deze hoefde we niet in te zetten.
Maar nog het volgende na dit festijn is er nog een evaluatie geweest waar wij niet bij aanwezig konden zijn gezien de te maken reis van twee uur huiswaarts.
Ik weet niet of je een van de organisatoren betreffende je bevindingen heb benaderd maar ben ervan overtuigd dat ze dit indien aangegeven zeker in de evaluatie hadden meegenomen.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 834
23 mrt 2017 00:04 #65909
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic wel en wee bezoek reparatiedag een humoristische beschouwing
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.