Skip to main content
Televisie tot 1970

Ombouw hoogspanning TX1422A05

Meer
06 jul 2011 19:29 #6157 door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: Ombouw hoogspanning TX1422A05
Maarten, Ik plaatste die foto ter verduidelijking voor de lezers.
Het betreft een gegoogled plaatje van een 23TX323. Mijn tv is een ander type.

Groet, Klaas;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 jul 2011 08:41 - 06 jul 2011 08:42 #6149 door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: Ombouw hoogspanning TX1422A05
Voordat je die gaat laten spelen, toch maar even de teerknol vervangen. Overigens is een dergelijke kooi redelijk standaard in de eerste helft van de jaren '60.
Laatst bewerkt 06 jul 2011 08:42 door maarten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 jul 2011 08:39 #6148 door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: Ombouw hoogspanning TX1422A05



Ook een leuke...
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jul 2011 16:32 #6136 door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Re: Ombouw hoogspanning TX1422A05
Gefeliciteerd mat de geslaagde ombouw.

Het uitwisselen van een lijntransformator is inderdaad een spannende zaak, ik heb het ook wel eens gedaan maar dan bij een nieuwer model Philips ZW televisie, de 23TX323A. Gelukkig slaagde toen ook die operatie.

mvg, Pieter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
05 jul 2011 14:19 #6134 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Ombouw hoogspanning TX1422A05
Mooi gedaan Klaas,: prima : foto's of aantekenen op een tekening of stuk papier, kan het niet mis gaan.

Gr. henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jul 2011 07:51 #6132 door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: Ombouw hoogspanning TX1422A05
Nog een paar plaatjes...









Groet, Klaas
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena