- Berichten: 1710
Televisie tot 1970
De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
27 jul 2011 21:23 - 27 jul 2011 21:25 #7217
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
Beste Henk,
Voornamelijk met televisietoestellen, dat kan je misschien ook al aan mijn berichten in het K7-topic zien
Een eigen site is als langlopend project al in de maak, maar als je een topic met foto's wilt zien, zou je eens op het oude forum kunnen zoeken naar een vrij lang topic over een grote partij zwart-wittelevisies dat gestart is ergens november 2009.
Voornamelijk met televisietoestellen, dat kan je misschien ook al aan mijn berichten in het K7-topic zien
Een eigen site is als langlopend project al in de maak, maar als je een topic met foto's wilt zien, zou je eens op het oude forum kunnen zoeken naar een vrij lang topic over een grote partij zwart-wittelevisies dat gestart is ergens november 2009.
Laatst bewerkt 27 jul 2011 21:25 door maarten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- buurjongen
- [buurjongen]
-
Minder
Meer
27 jul 2011 17:23 #7203
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
Beste Maarten,
Wat leuk is dat weer voor Michiel, dat je dat voor hem hebt. Heb jij ook ' iets ' met oude Televisiecamera's of televisietoestellen ofzo ?
groeten van Henk.
Wat leuk is dat weer voor Michiel, dat je dat voor hem hebt. Heb jij ook ' iets ' met oude Televisiecamera's of televisietoestellen ofzo ?
groeten van Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jul 2011 21:58 #7185
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
Henk,
Neem maar van mij aan dat ik van topics als dit toch heus stilletjes zit te genieten. Soms heb ik gewoon weinig toe te voegen, en is dat ook niet nodig omdat een topic ook zonder commentaar ijzersterk kan zijn.
Overigens heb ik nu wel een kleine P.S. voor Michiel toe te voegen, en dat is dat ik de Bosch-monitoren niet vergeten ben. Wat in het vat zit, verzuurt niet maar als het even meezit kom ik er deze zomer dan toch nog aan toe en dan hoor je van me.
Neem maar van mij aan dat ik van topics als dit toch heus stilletjes zit te genieten. Soms heb ik gewoon weinig toe te voegen, en is dat ook niet nodig omdat een topic ook zonder commentaar ijzersterk kan zijn.
Overigens heb ik nu wel een kleine P.S. voor Michiel toe te voegen, en dat is dat ik de Bosch-monitoren niet vergeten ben. Wat in het vat zit, verzuurt niet maar als het even meezit kom ik er deze zomer dan toch nog aan toe en dan hoor je van me.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- buurjongen
- [buurjongen]
-
Minder
Meer
26 jul 2011 16:48 #7163
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
Beste Michiel,
Wat ik zo vreemd vind is dat er wel op een advertentie van een K-7 van Philips volop wordt gereageerd en bij jou leuke onderwerp ( wat er direct betrekking op heeft ) komt gewoon geen reactie op. Ik begrijp dat niet, want jou schitterende foto's van jou camera's ( ook op je eigen website ) liegen er niet om. Het is allemaal heel uniek materiaal en ook nog eens echt. En het werkt ook nog. Ik vind het verbazingwekkend te noemen. Dit moest ik toch even kwijt !
groeten van Henk.
Wat ik zo vreemd vind is dat er wel op een advertentie van een K-7 van Philips volop wordt gereageerd en bij jou leuke onderwerp ( wat er direct betrekking op heeft ) komt gewoon geen reactie op. Ik begrijp dat niet, want jou schitterende foto's van jou camera's ( ook op je eigen website ) liegen er niet om. Het is allemaal heel uniek materiaal en ook nog eens echt. En het werkt ook nog. Ik vind het verbazingwekkend te noemen. Dit moest ik toch even kwijt !
groeten van Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- buurjongen
- [buurjongen]
-
Minder
Meer
23 jul 2011 21:26 #6913
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
hoi michiel,
mooi zeg dat je er nu ook de juiste kast bij hebt. ik denk dat zoiets heel moeilijk te vinden is. wees er maar trots en zuinig op.
groeten van henk.
mooi zeg dat je er nu ook de juiste kast bij hebt. ik denk dat zoiets heel moeilijk te vinden is. wees er maar trots en zuinig op.
groeten van henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 jul 2011 05:25 - 23 jul 2011 05:32 #6852
door Michiel
Beantwoord door Michiel in topic Re: De kleuren camera uit de begintijd, de LDK3
Goedendag,
Hierbij nog even een update.
Ik heb bij René langs geweest om de 19 inch unit op te halen.
Hij bleek er zelfs 2 te hebben
De LDK3 bestaat eigenlijk uit 3 van deze units, maar met die 2 heb ik alles met wat kunst en vliegwerk erin gekregen.
Zie de foto.
Tevens had hij de PAL print van de LDK14, hij heeft gelijk geholpen om deze LDK14 weer op de been te krijgen.
Hij geeft weer een mooi plaatje.
Zie voor meer foto's mijn site:
vdsmeede.home.xs4all.nl/fernseh
Groeten,
Michiel
Hierbij nog even een update.
Ik heb bij René langs geweest om de 19 inch unit op te halen.
Hij bleek er zelfs 2 te hebben
De LDK3 bestaat eigenlijk uit 3 van deze units, maar met die 2 heb ik alles met wat kunst en vliegwerk erin gekregen.
Zie de foto.
Tevens had hij de PAL print van de LDK14, hij heeft gelijk geholpen om deze LDK14 weer op de been te krijgen.
Hij geeft weer een mooi plaatje.
Zie voor meer foto's mijn site:
vdsmeede.home.xs4all.nl/fernseh
Groeten,
Michiel
Laatst bewerkt 23 jul 2011 05:32 door Michiel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.