Televisie tot 1970
Philips 17TX 140U
20 jun 2012 15:37 - 20 jun 2012 15:38 #18552
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Philips 17TX 140U
Beste Klaas,
Deze oude TV's ontvangen meestal alleen maar op VHF kanalen, terwijl de analoge kabel vaak alleen maar UHF kanalen doorgeeft. Waarschijnlijk is dat het probleem.
Je kunt hiervoor een tweede net kastje gebruiken. Die worden zo af en toe wel aangeboden.
Er is hier vast wel iemand die wat heeft liggen.
Mooie TV trouwens. Zuinig op zijn!
Groeten van Marcel
Deze oude TV's ontvangen meestal alleen maar op VHF kanalen, terwijl de analoge kabel vaak alleen maar UHF kanalen doorgeeft. Waarschijnlijk is dat het probleem.
Je kunt hiervoor een tweede net kastje gebruiken. Die worden zo af en toe wel aangeboden.
Er is hier vast wel iemand die wat heeft liggen.
Mooie TV trouwens. Zuinig op zijn!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 20 jun 2012 15:38 door Marcel L.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 jun 2012 15:20 #18549
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: Philips 17TX 140U
Hoi Klaas,
Ik kan geen antwoord geven op jouw vraag maar wil wel even laten weten dat ik het een erg mooi toestel vind
:smilythumb:
Lee
Ik kan geen antwoord geven op jouw vraag maar wil wel even laten weten dat ik het een erg mooi toestel vind
:smilythumb:
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
20 jun 2012 14:54 #18548
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Philips 17TX 140U
Ziet er goed uit Klaas.
Gefeliciteerd.
Een fraai en in ieder geval decoratief object.
Hen je ook foto's van de techniek binnen en er onder?
Altijd een genot om naar te kijken.
:thumbsup:
Gefeliciteerd.
Een fraai en in ieder geval decoratief object.
Hen je ook foto's van de techniek binnen en er onder?
Altijd een genot om naar te kijken.
:thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Klaas Postma
- [Klaas Postma]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 142
20 jun 2012 14:13 #18545
door Klaas Postma
Philips 17TX 140U werd gestart door Klaas Postma
Hallo,
Ik heb vorige week een zeer nette en net gereviseerde Philips 17TX 140U gekocht.
En volgens die meneer was het mogelijk om er nog gewoon tv op te kunnen kijken.
Nu heb ik een oude antenne kabel aan gepast zodat hij op de tv past en aangesloten op het analoge kabel signaal, maar ik ontvang helaas niks.
Moeten er nu nog meer aanpassingen gedaan worden.
ik wil deze tv op de slaap kamer hebben staan als decoratie maar ik wil er ook nog wel eens gebruik van maken!
Wie kan me helpen?
Groet Klaas Postma
Ik heb vorige week een zeer nette en net gereviseerde Philips 17TX 140U gekocht.
En volgens die meneer was het mogelijk om er nog gewoon tv op te kunnen kijken.
Nu heb ik een oude antenne kabel aan gepast zodat hij op de tv past en aangesloten op het analoge kabel signaal, maar ik ontvang helaas niks.
Moeten er nu nog meer aanpassingen gedaan worden.
ik wil deze tv op de slaap kamer hebben staan als decoratie maar ik wil er ook nog wel eens gebruik van maken!
Wie kan me helpen?
Groet Klaas Postma
Bijlage Philipstv.jpg niet gevonden
Bijlage Philipstvzij.jpg niet gevonden
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.