Skip to main content
Televisie tot 1970

Philips 17TX 140U

Meer
22 jun 2012 13:27 #18641 door Klaas Postma
Beantwoord door Klaas Postma in topic Re: Philips 17TX 140U
Ik heb een 2e netkastje gekocht via MP trouwens.
Die zal ik volgende week wel ontvangen, nu maar hopen dat die nog goed is.

groet Klaas: tvkijkuh :

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 jun 2012 12:53 #18638 door Klaas Postma
Beantwoord door Klaas Postma in topic Re: Philips 17TX 140U
Hierbij de beloofde foto's voor Rene














De volgende gebruiker (s) zei dank u: maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
Meer
20 jun 2012 19:29 #18570 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Philips 17TX 140U
Inderdaad, graag meer info, foto's en zo.
Ik wil ook die kant op met mijn 17TX180U
van eind mei 1957 (die ook nog gereviseerd
moet worden).
:)


Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jun 2012 18:28 - 20 jun 2012 20:59 #18565 door Klaas Postma
Beantwoord door Klaas Postma in topic Re: Philips 17TX 140U
Hoi Lee,

Ja zou graag wat meer info daarover willen, dan ik straks ook lekker zwart wit : tvkijkuh :
Al mijn vrienden verklaren me al voor gek haha, heb je een mooie platte lcd tv in de huiskamer staan en dan ga je naar een zwart wit tv kijken.....
Laatst bewerkt 20 jun 2012 20:59 door Marcel L.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jun 2012 18:18 #18564 door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: Philips 17TX 140U
Hoi Klaas,

Ik heb zelf een 17 TX123 en daar speel ik (zwart/wit ) dvd`s op af
Daarvoor heb ik een 2e net kastje ,voor de UHF en een modulator, op de modulator wordt de dvd speler aangesloten en die sluit ik weer aan op het 2e net kastje die op zijn beurt weer in de
VHF aansluiting van de tv gaat.
De modulator kan ingesteld worden op een kanaal dat dan `gelezen`kan worden door het 2e net kastje.
Een heel verhaal en hopelijk begrijp je het een beetje
Als je meer info wil kan ik het wat uitgebreider geven met het merk van de modulator erbij

Lee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jun 2012 18:09 #18562 door Klaas Postma
Beantwoord door Klaas Postma in topic Re: Philips 17TX 140U
Hey, bedankt allemaal ik ben er ook zeer blij mee.
Ik zal morgen even foto's van de binnenkant maken Rene.

Ik zag toevallig zo'n 2e net kastje op mp staan van Loewe, zou het dan plug and play zijn?
Ook had iemand het over een modulator? Zodat je er ook dvd's op af kunt spelen?
Weet iemand wat hier mee bedoeld wordt?

Groet Klaas

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena