Skip to main content
Repro onderdelen

Glas snijden 506K

  • hkruis
  • [hkruis]
  • Onderwerp Auteur
Meer
10 jul 2013 20:39 #33972 door hkruis
Glas snijden 506K werd gestart door hkruis
Ik wil een oude 506K buis voorzien van een inhoud met diodes en serie weerstandjes. de buis uit de voet krijgen lijkt mij geen probleem. Over het doorsnijden van de onderkant van de buis heb ik zo mijn bedenksels.

Ik denk er aan om een draad op de juiste plek aan te brengen, Deze draad is gedompeld in een brandbaar materiaal, De fik er in en hierna in koud water, Op de plek van de draad moet het glas dan eenvoudig breken. met een wat steviger fles al eens geprobeerd en dat werkt. Gaat dit ook goed met het dunne glas van een buis. Iemand hiermee ervaring??

Ik lees het graag.

Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena