Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Philips AG9006 LS box - ingezonden door Herman

  • hermanherman
  • [hermanherman]
Meer
20 aug 2017 22:30 - 20 aug 2017 22:30 #68305 door hermanherman
Beantwoord door hermanherman in topic Philips AG9006 LS box - ingezonden door Herman
Huub,

Ben ook oudere jongere en 66 jaar,en waarom je nu geen hoge pet van jongeren op hebt ontgaat mij even.

Gr,
Herman.
Laatst bewerkt 20 aug 2017 22:30 door hermanherman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 aug 2017 22:20 #68304 door Huub
ja ik denk toch dat ik vergeet dat hier ook
wat iets ouderen op het forum zijn .
de jongeren daar heb ik geen zgz hogen pet van op
sorry
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hermanherman
  • [hermanherman]
Meer
20 aug 2017 20:34 - 20 aug 2017 20:39 #68303 door hermanherman
Beantwoord door hermanherman in topic Philips AG9006 LS box - ingezonden door Herman
Huub,

Ten eerste heb je mijn bijdrage niet gelezen,dat blijkt.

De cd speler die ik gebruik is een Tivoli.

Het geluid wat de versterker en box produceren is ongekend mooi.

Heel mooi hoog,dito midden en een zeer strakke bas.

Kun je uren naar luisteren,wat ik dan ook gedaan heb.

Wat jij dus als commentaar geeft, slaat helemaal, maar dan ook helemaal nergens op.

Ook heb je de set niet horen spelen,in het vervolg LEZEN Huub.

Veel plezier in je hobby verder(s)

Rest van de jongens DANK.

Met groet,

Herman.
Laatst bewerkt 20 aug 2017 20:39 door hermanherman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 aug 2017 19:03 #68302 door hkruis
Ik heb de set mogen en kunnen beluisteren en het geheel klinkt fantastische .

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 aug 2017 13:05 #68298 door Huub
Nou dat vind ik prettig te horen dan
veeel plezier er verders mee
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 aug 2017 11:39 #68297 door Franc
@Huub,

Het dak eraf is niet door de herrie maar in dit geval door de persoonlijke indruk die een installatie achterlaat. Een goede set gaat met jou aan de haal en niet andersom.
Goed geluid draagt ook meer zodat je het op afstand ook nog goed hoort.

Een slechte set hoor je pruttelen, sissen en boemen, ja dat maakt ook indruk!
Ook als je continue aan het bijstellen bent met bv toonregelaars, loudness en speaker opstelling, is er iets niet goed in je set.


Groet Frank
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena