Hi-Q apparatuur
Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
23 sep 2016 22:58 #62621
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
@ Huub,
De bombardon is dan ook een woofer.
Alleen de heel lage tonen. b.v Tuba, of pauken, contra bas.
Kun je natuurlijk niet met een 9710 vergelijken.
Cees.
@ Bert,
Dat is nou een echt Hi Fi meubel, een pracht.
Enig in zijn soort, wat betreft Philips.
Veel plezier van je nieuwe aan winst.
Cees.
De bombardon is dan ook een woofer.
Alleen de heel lage tonen. b.v Tuba, of pauken, contra bas.
Kun je natuurlijk niet met een 9710 vergelijken.
Cees.
@ Bert,
Dat is nou een echt Hi Fi meubel, een pracht.
Enig in zijn soort, wat betreft Philips.
Veel plezier van je nieuwe aan winst.
Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 sep 2016 22:38 #62619
door martin72
Martin
Beantwoord door martin72 in topic Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
Gefeliciteerd met dit luxe meubel. Ik heb hem van de week bij iemand nog mogen bewonderen en gehoord en het geluid is indrukwekkend, ook op middengolf! Veel plezier ermee.
Martin
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
23 sep 2016 09:44 - 23 sep 2016 09:46 #62614
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
Bert ik ken de bomberdons ook wel heb ze in mijn hande gehad en ook wel beluistert
Ze doen ook alleen BOEM BOEM met de dikke Foom conus ze zijn ook verders DOME zgz .
DE rest word aangevult worden met kleineren
Dat is anders met 9710 meubels gebruik ook even zo goed aangevult
verders veel plezier er mee .
Huub
Ze doen ook alleen BOEM BOEM met de dikke Foom conus ze zijn ook verders DOME zgz .
DE rest word aangevult worden met kleineren
Dat is anders met 9710 meubels gebruik ook even zo goed aangevult
verders veel plezier er mee .
Huub
Laatst bewerkt 23 sep 2016 09:46 door Huub.
23 sep 2016 00:20 #62611
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
De aanbieder van de F9X39A nodigde mij en een vriend van me uit om bij hem langs te komen voordat we het meubel afhalen.
Dit omdat we meerdere gezamenlijke interesses hebben.
Afgelopen avond het meubel Life aangeschouwd te hebben maakte me vrolijk, wel breed maar minder lomp dan ik me kon herinneren.
Bij aanzetten was het een opluchting dat de bombardon speakers hun werk nog doen zoals het hoort.
De snaar van de platenspeler is aan vervanging toe, wat slap waardoor het even duurde voordat hij op toeren kwam.
Een maal op toeren was het genieten van de LP die op de tafel lag.
Die kleine luidsprekers zijn een verrijking voor het klankbeeld, mijn maat en ik keken elkaar aan met een wow factor in onze ogen.
het 7 cm beeldbuisje links is nog lang niet uitgeblust, nog mooi helder en scherp.
De binnenkant heeft in de loop der jaren wat droog stof opgelopen maar ziet er verder nog erg fris uit.
Als alles volgens planning verloopt staat hij a.s. maandag hier.
Dit omdat we meerdere gezamenlijke interesses hebben.
Afgelopen avond het meubel Life aangeschouwd te hebben maakte me vrolijk, wel breed maar minder lomp dan ik me kon herinneren.
Bij aanzetten was het een opluchting dat de bombardon speakers hun werk nog doen zoals het hoort.
De snaar van de platenspeler is aan vervanging toe, wat slap waardoor het even duurde voordat hij op toeren kwam.
Een maal op toeren was het genieten van de LP die op de tafel lag.
Die kleine luidsprekers zijn een verrijking voor het klankbeeld, mijn maat en ik keken elkaar aan met een wow factor in onze ogen.
het 7 cm beeldbuisje links is nog lang niet uitgeblust, nog mooi helder en scherp.
De binnenkant heeft in de loop der jaren wat droog stof opgelopen maar ziet er verder nog erg fris uit.
Als alles volgens planning verloopt staat hij a.s. maandag hier.
Mvg.
Bert
22 sep 2016 12:27 #62587
door bvdkruijt
Beantwoord door bvdkruijt in topic Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
Bert,
Prachtige machine!
Bastiaan
Prachtige machine!
Bastiaan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
20 sep 2016 22:10 - 20 sep 2016 22:10 #62569
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Mag ik jullie mijn nieuwe aanwinst voorstellen?
Proficiat Bert!
Ik ben er zeer tevreden mee. Alleen vervelend dat de schaallampjes zeer frequent sneuvelen en je er bij de meesten nauwelijks bij kunt.
Even vanuit Tuscaloosa in Alabama tijdens onze 4 weekse roadtrip door Alabama en Tennessee.
We zijn net ingeboekt in een Econolodge Motel met een Business Centre. Dus even e.e.a. checken. Kan het toch niet laten
Ik ben er zeer tevreden mee. Alleen vervelend dat de schaallampjes zeer frequent sneuvelen en je er bij de meesten nauwelijks bij kunt.
Even vanuit Tuscaloosa in Alabama tijdens onze 4 weekse roadtrip door Alabama en Tennessee.
We zijn net ingeboekt in een Econolodge Motel met een Business Centre. Dus even e.e.a. checken. Kan het toch niet laten

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 20 sep 2016 22:10 door NGG.