Hi-Q apparatuur
Lenco L76s Platenspeler - na revisie afregel hulp nodig -
- swamsander
- [swamsander]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
20 nov 2015 09:56 - 20 nov 2015 10:03 #56711
door swamsander
Beantwoord door swamsander in topic Lenco L76s Platenspeler - na revisie afregel hulp nodig -
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie***Update***
Heb online op Ebay een anti skate gewichtje gekocht 2 grams (geen idee of hij past maar een gok genomen).
Via Marktplaats bij Vintage HIFI Shop wellicht ook een mogelijkheid voor gewichtjes (1 van 1 gram en 1 van 1,7 gram) van een Jelco arm komende van een "sloop" Akai platenspeler. Wordt "gechecked" of hij past op Lenco L76S (door de eigenaar wordt dit gecontroleerd aangezien hij deze speler zelf ook heeft).
Heb online op Ebay een anti skate gewichtje gekocht 2 grams (geen idee of hij past maar een gok genomen).
Via Marktplaats bij Vintage HIFI Shop wellicht ook een mogelijkheid voor gewichtjes (1 van 1 gram en 1 van 1,7 gram) van een Jelco arm komende van een "sloop" Akai platenspeler. Wordt "gechecked" of hij past op Lenco L76S (door de eigenaar wordt dit gecontroleerd aangezien hij deze speler zelf ook heeft).
Laatst bewerkt 20 nov 2015 10:03 door swamsander.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 nov 2015 15:26 #56632
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Lenco L76s Platenspeler - na revisie afregel hulp nodig -
Bert,
Het is inmiddels gelukt, bedankt voor je hulp :thumbsup:
Lee
Het is inmiddels gelukt, bedankt voor je hulp :thumbsup:
Lee
- swamsander
- [swamsander]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 nov 2015 15:06 #56630
door swamsander
Beantwoord door swamsander in topic Lenco L76s Platenspeler - na revisie afregel hulp nodig -
Thanks Bert, heb het nogmaals geprobeerd
18 nov 2015 13:00 #56625
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Lenco L76s Platenspeler - na revisie afregel hulp nodig -
Sander,
Een eerste mail contact via het forum ging bij mij laatst ook mis.
Nog een mailtje sturen of Lee moet je een mailtje sturen, dan gaat het waarschijnlijk goed.
Een eerste mail contact via het forum ging bij mij laatst ook mis.
Nog een mailtje sturen of Lee moet je een mailtje sturen, dan gaat het waarschijnlijk goed.
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: swamsander
- swamsander
- [swamsander]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 nov 2015 08:18 #56623
door swamsander
Dag Lee,
ik heb je een PB gestuurd om een afspraak te maken voor het afstellen van de Jelco Tone Arm. Wellicht heb je die nog niet gezien of gemist. Als er iemand anders is die wellicht kan/ wil helpen (afstellen, 1 keer voordoen zodat ik de kennis kan delen/ verspreiden) dan graag. Ik kan in principe binnen Nederland alle afstanden afleggen en vind dit ook geen probleem.
Ik wil ook niet te dwingerig overkomen maar kan niet wachten tot mijn project klaar is.
Alvast bedankt,
Sander
ik heb je een PB gestuurd om een afspraak te maken voor het afstellen van de Jelco Tone Arm. Wellicht heb je die nog niet gezien of gemist. Als er iemand anders is die wellicht kan/ wil helpen (afstellen, 1 keer voordoen zodat ik de kennis kan delen/ verspreiden) dan graag. Ik kan in principe binnen Nederland alle afstanden afleggen en vind dit ook geen probleem.
Ik wil ook niet te dwingerig overkomen maar kan niet wachten tot mijn project klaar is.
Alvast bedankt,
Sander
Minder
Meer
16 nov 2015 20:23 #56576
door peters0076
Beantwoord door peters0076 in topic Lenco L76s Platenspeler - na revisie afregel hulp nodig -
Welkom op het forum
veel plezier hier toegewenst
Mvg Peter
veel plezier hier toegewenst
Mvg Peter