- Berichten: 7698
Radio's van 1970 tot heden
Kringloop meevallertje
17 mrt 2019 19:01 - 17 mrt 2019 19:01 #76581
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Kringloop meevallertje
Tjerk,
Het plaatje is van een van de twee CD104 service manuals gedownload van de NVHR.
Deze CD104 zal de CDM-1 hebben.
Het plaatje is van een van de twee CD104 service manuals gedownload van de NVHR.
Deze CD104 zal de CDM-1 hebben.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 17 mrt 2019 19:01 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 mrt 2019 07:55 - 17 mrt 2019 07:56 #76569
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Kringloop meevallertje
Nieuwere versies ook? Mijn CD100/30 (1984) heeft al een CDM-1. Heb er zelfs de doc van. M'n CDD882 heeft ook een CDM1 (MKii).
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 17 mrt 2019 07:56 door PE9ZZ.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 mrt 2019 03:09 #76567
door Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 mrt 2019 21:33 #76562
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Kringloop meevallertje
Mooi ding! Is dit nog met de CDM-1 swingarm?
Tjerk, 9ZZ
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 mrt 2019 20:32 #76557
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Kringloop meevallertje.
Hoi Bert,
Een degelijke speler, wel het latere 104 model.
Mijn eerste CD speler is er zo eentje.
Eigenlijk hetzelfde als de 204 en 304 maar minder toeters en bellen.
Verder een mooi eigenwijs model.
Groet Frank
Een degelijke speler, wel het latere 104 model.
Mijn eerste CD speler is er zo eentje.
Eigenlijk hetzelfde als de 204 en 304 maar minder toeters en bellen.
Verder een mooi eigenwijs model.
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
16 mrt 2019 19:52 #76551
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Kringloop meevallertje.
@Bert,
Even zijn contactlens oppoetsen, en de laserstroom afstellen conform de manual.
Als het lade tandwiel versleten is hebben we daar en oplossing voor.
Dit is een degelijk apparaat
Even zijn contactlens oppoetsen, en de laserstroom afstellen conform de manual.
Als het lade tandwiel versleten is hebben we daar en oplossing voor.
Dit is een degelijk apparaat
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.