- Berichten: 8947
Radio's van 1970 tot heden
Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
29 aug 2013 17:19 #35578
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Bert deze stuur versterker is voor transistor
eind versterkers bedoelt neem ik aan ?
als je deze voor buizen versterkers trappen gaat gebruiken
Dan zou ik er een condensators tussen doen bij de uitgang
Van de stuurversterker .bvb 0,1 UF 100 v of meer of het is al zoo ?.
Ik doe dat ook altijd het koppelt beter . ik vind het ook
Hoorbaar . Overgens is het een mooi goede stuur versteker
Voor dat doel denk ik ook wel . Huub
eind versterkers bedoelt neem ik aan ?
als je deze voor buizen versterkers trappen gaat gebruiken
Dan zou ik er een condensators tussen doen bij de uitgang
Van de stuurversterker .bvb 0,1 UF 100 v of meer of het is al zoo ?.
Ik doe dat ook altijd het koppelt beter . ik vind het ook
Hoorbaar . Overgens is het een mooi goede stuur versteker
Voor dat doel denk ik ook wel . Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 aug 2013 14:12 - 29 aug 2013 14:36 #35574
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
@ Henk.
Dat is het model wat ik bedoel.
Deze staat nog op 120 volt ingesteld maar kan ook op 240 volt omgezet worden zie schema.
@ Frank.
Gezien de spec's zou hij daar best eens op kunnen.
Maximum Output: 10 volts into high impedance; 5 volts into 600 ohms.
We gaan het in ieder geval uitproberen.
Zodra ik hem opgehaald heb zal ik wat foto's plaatsen.
Bert.
Dat is het model wat ik bedoel.
Deze staat nog op 120 volt ingesteld maar kan ook op 240 volt omgezet worden zie schema.
@ Frank.
Gezien de spec's zou hij daar best eens op kunnen.
Maximum Output: 10 volts into high impedance; 5 volts into 600 ohms.
We gaan het in ieder geval uitproberen.
Zodra ik hem opgehaald heb zal ik wat foto's plaatsen.
Bert.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 29 aug 2013 14:36 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 aug 2013 13:55 #35572
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Bert,
En die hoort tzt bij de AG9007(2maal). bigfun
Leuk ding en toch een beetje oud.
Groet Frank
En die hoort tzt bij de AG9007(2maal). bigfun
Leuk ding en toch een beetje oud.
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
29 aug 2013 13:42 - 29 aug 2013 13:43 #35571
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Laatst bewerkt 29 aug 2013 13:43 door hkruis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 aug 2013 22:45 - 28 aug 2013 22:46 #35564
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Dynaco PAT-4 stereo voorversterker werd gestart door Bert Kn
Naast buizen apparatuur ben ik ook een liefhebber van de vroege transistor toestellen.
Vandaag kwam er via een goede kennis van me een Dynaco PAT-4 stereo voorversterker voor een luttel bedrag op mijn pad.
Volgens zeggen van mijn kennis werkt deze nog perfect zonder krakende potmeters.
Komende week ga ik hem ophalen.
Op zich lijkt het mij gezien wat speurwerk op internet een aardig apparaat.
Als er iemand is die ervaring heeft met deze pre Amp hoor ik het graag.
In dit geval gaat het om het assembled exemplaar.
home.indy.net/~gregdunn/dynaco/components/PAT4/
Bert.
Vandaag kwam er via een goede kennis van me een Dynaco PAT-4 stereo voorversterker voor een luttel bedrag op mijn pad.
Volgens zeggen van mijn kennis werkt deze nog perfect zonder krakende potmeters.
Komende week ga ik hem ophalen.
Op zich lijkt het mij gezien wat speurwerk op internet een aardig apparaat.
Als er iemand is die ervaring heeft met deze pre Amp hoor ik het graag.
In dit geval gaat het om het assembled exemplaar.
home.indy.net/~gregdunn/dynaco/components/PAT4/
Bert.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 28 aug 2013 22:46 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.