- Berichten: 7698
Radio's van 1970 tot heden
Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
02 sep 2013 10:35 - 02 sep 2013 10:38 #35650
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Even ter verduidelijking voor René en Huub.
Ik had op de AG9007 ook al een Numark M8 mengpaneel aangesloten gehad.
Deze komt ten opzichte van de Dynaco veel te veel signaal tekort.
Bert
Ik had op de AG9007 ook al een Numark M8 mengpaneel aangesloten gehad.
Deze komt ten opzichte van de Dynaco veel te veel signaal tekort.
Bert
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 02 sep 2013 10:38 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 sep 2013 08:51 - 02 sep 2013 08:52 #35647
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Rene je heb Mengpanelen en heeeel goede mengpanelen
Maar dan moet men dan ook wat meet neer tellen aan geld
Ik bezit er nog wel een aantalen sturemn nog wel behoorlijk uit
. Huub
Maar dan moet men dan ook wat meet neer tellen aan geld
Ik bezit er nog wel een aantalen sturemn nog wel behoorlijk uit
. Huub
Laatst bewerkt 02 sep 2013 08:52 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 sep 2013 08:10 #35646
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Huub
een mengpaneel zal bij de AG9007 niet gaan
de AG 9007 vraagt een hoge ingangs voltage
en een mengpaneel heeft dat niet
is ook niet bepaald HiFi
zo als nu de Dynaco kun je hem in een rack onder brengen desnoods
wordt met mengpaneel wat lastiger.
mengpaneel is meer voor DJ
en met 1000 watt versterker niet bepaald hifi
gaat alleen om zo hard mogelijk muziek te maken
tot doofheid aan toe.
Mvg René Daemen
een mengpaneel zal bij de AG9007 niet gaan
de AG 9007 vraagt een hoge ingangs voltage
en een mengpaneel heeft dat niet
is ook niet bepaald HiFi
zo als nu de Dynaco kun je hem in een rack onder brengen desnoods
wordt met mengpaneel wat lastiger.
mengpaneel is meer voor DJ
en met 1000 watt versterker niet bepaald hifi
gaat alleen om zo hard mogelijk muziek te maken
tot doofheid aan toe.
Mvg René Daemen
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 sep 2013 07:52 #35645
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Voor zoo iets met zware versterker Hifi trappen
Dan kan je ook een goed meng paneel gebruiken
Met volledige toon regeling dat gaat ook perfect
Huub
Dan kan je ook een goed meng paneel gebruiken
Met volledige toon regeling dat gaat ook perfect
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 sep 2013 02:29 #35642
door Martin
Beantwoord door Martin in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Bert,
Gewoon proberen en je weet het zo blijkt maar weer.
Mooi versterkertje trouwens.
groeten Martin
Gewoon proberen en je weet het zo blijkt maar weer.
Mooi versterkertje trouwens.
groeten Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 sep 2013 21:31 #35632
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Vandaag waren we eerder dan het geplande tijdstip thuis en besloot ik de voorversterker op te halen.
Gezien alle reacties van de afgelopen dagen kan ik bij deze een ieder uit de dromen helpen.
Deze voorversterker levert meer dan ruim voldoende uitgangssignaal voor de AG9007 eindversterker en doet wat dat betreft zeker niet onder voor de AG9004.
Daarnaast is de kwaliteit van deze voorversterker goed ware HIFI wat hij tentoon stelt.
Een platenspeler heb ik er nog niet op aangesloten gehad tuner en CD wel.
Mvg.
Bert.
Gezien alle reacties van de afgelopen dagen kan ik bij deze een ieder uit de dromen helpen.
Deze voorversterker levert meer dan ruim voldoende uitgangssignaal voor de AG9007 eindversterker en doet wat dat betreft zeker niet onder voor de AG9004.
Daarnaast is de kwaliteit van deze voorversterker goed ware HIFI wat hij tentoon stelt.
Een platenspeler heb ik er nog niet op aangesloten gehad tuner en CD wel.
Mvg.
Bert.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.