Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

Dynaco PAT-4 stereo voorversterker

Meer
02 sep 2013 10:35 - 02 sep 2013 10:38 #35650 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Even ter verduidelijking voor René en Huub.
Ik had op de AG9007 ook al een Numark M8 mengpaneel aangesloten gehad.
Deze komt ten opzichte van de Dynaco veel te veel signaal tekort.
Bert



Mvg.
Bert
Bijlagen:
Laatst bewerkt 02 sep 2013 10:38 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 sep 2013 08:51 - 02 sep 2013 08:52 #35647 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Rene je heb Mengpanelen en heeeel goede mengpanelen
Maar dan moet men dan ook wat meet neer tellen aan geld
Ik bezit er nog wel een aantalen sturemn nog wel behoorlijk uit
. Huub
Laatst bewerkt 02 sep 2013 08:52 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 sep 2013 08:10 #35646 door Rene Daemen
Huub

een mengpaneel zal bij de AG9007 niet gaan
de AG 9007 vraagt een hoge ingangs voltage
en een mengpaneel heeft dat niet
is ook niet bepaald HiFi
zo als nu de Dynaco kun je hem in een rack onder brengen desnoods
wordt met mengpaneel wat lastiger.
mengpaneel is meer voor DJ
en met 1000 watt versterker niet bepaald hifi
gaat alleen om zo hard mogelijk muziek te maken
tot doofheid aan toe.

Mvg René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 sep 2013 07:52 #35645 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Voor zoo iets met zware versterker Hifi trappen
Dan kan je ook een goed meng paneel gebruiken
Met volledige toon regeling dat gaat ook perfect
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 sep 2013 02:29 #35642 door Martin
Beantwoord door Martin in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Bert,

Gewoon proberen en je weet het zo blijkt maar weer.
Mooi versterkertje trouwens.

groeten Martin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 sep 2013 21:31 #35632 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Dynaco PAT-4 stereo voorversterker
Vandaag waren we eerder dan het geplande tijdstip thuis en besloot ik de voorversterker op te halen.
Gezien alle reacties van de afgelopen dagen kan ik bij deze een ieder uit de dromen helpen.
Deze voorversterker levert meer dan ruim voldoende uitgangssignaal voor de AG9007 eindversterker en doet wat dat betreft zeker niet onder voor de AG9004.
Daarnaast is de kwaliteit van deze voorversterker goed ware HIFI wat hij tentoon stelt.
Een platenspeler heb ik er nog niet op aangesloten gehad tuner en CD wel.






Mvg.
Bert.

Mvg.
Bert
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena