Radio's van 1950 tot 1970
lastige verschillen zelfde type philips B5X43A/00/16/22
18 aug 2015 22:01 #54185
door ReneV
Beantwoord door ReneV in topic lastige verschillen zelfde type philips B5X43A/00/16/22
Prachtige radio en ik zet m op mn wensenlijstje naast de B8D54A.
Ik zal me nog voorstellen binnenkort.
Rene
Ik zal me nog voorstellen binnenkort.
Rene
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
26 jul 2015 10:55 - 26 jul 2015 11:01 #53771
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic lastige verschillen zelfde type philips B5X43A/00/16/22
b]Inmiddels heb ik de B5X43A/01 in bezit [/b](weggegrist).
Voor eind verslag van deze haast een detective geworden topic...........zie mijn andere topic recent begonnen
"hierbij stel ik me aan jullie voor" ( het laaste deel ervan 26 juli 11 ur 20) (ga het nu nog schrijven )
"hierbij stel ik me aan jullie voor" ( het laaste deel ervan 26 juli 11 ur 20) (ga het nu nog schrijven )
Laatst bewerkt 26 jul 2015 11:01 door aan-pierre.
23 jul 2015 19:30 #53717
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic lastige verschillen zelfde type philips B5X43A/00/16/22
:thumbsup: Je geploeter heeft een prachtig canvas en Avatar opgeleverd. :thumbsup:
Henk van 't Kruis
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
23 jul 2015 19:21 #53716
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic lastige verschillen zelfde type philips B5X43A/00/16/22
Morgen sluit ik mijn topic hier af en ga verder met een Blaupunkt thema vraag . Aan mijn puntenlijst van gisteren kwam ik niet toe wegens uitputtend werk aan mijn profiel hier en de eerste keer op een site fotos plaatsen. (kelere wat een uitzoekerij!!)
Ik zal nog op CEES antwoorden en dan hoop ik in iedergeval mijn radio die aanleiding was hier te komen ook daadwerkelijk geleverd krijg. eigenaar uit Lelystad zou hem brengen) anders schrijf ik Marktplaats aan.
Dank jullie tot nu en ik richt me nu op mijn Blaupunkt raadsels. tot dan. PIERRE uit Amsterdam
Ik zal nog op CEES antwoorden en dan hoop ik in iedergeval mijn radio die aanleiding was hier te komen ook daadwerkelijk geleverd krijg. eigenaar uit Lelystad zou hem brengen) anders schrijf ik Marktplaats aan.
Dank jullie tot nu en ik richt me nu op mijn Blaupunkt raadsels. tot dan. PIERRE uit Amsterdam
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
22 jul 2015 16:05 #53702
door aan-pierre
Punt 6. to do ljijst verwoed aan gewerkt ..AVATAR inmiddels met enige wanhoop van 13 uur tot 16 uur aan één stuk geprobeerd fotos te laden en een Avatar er bij. geen idee waar ze gebleven zijn...zie nog steeds een wzart gat waar mijn portretfoto hoort te staan.. Want waarom zou ik me verstoppen, zo lelijk /of would be geheim binnenlands veiligheids gent ben ik ook weer niet. Ik hoop U kunt inmiddels zie wie achter dit topic steekt.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
22 jul 2015 11:05 - 22 jul 2015 11:07 #53700
door aan-pierre
UPDATE....status quo
Even een berichtje hier aan mijn trouwe schrijvers. Vandaag staat de hele dag in teken Buizenradio. Veel te doen.
1.)Alle luidsprekers eens checken en beschadigde van doek als éen soort kussensloop voorzien zodat ze netjes staan naast de Philips B8X52A als die terug is van Henk's werkplaats
2.) Henk heeft 2 radios mee en dus heb ik er nog 1 over die stereo is voor externe bronnen. Die probeer ik voor het eerst uit en dat brengt me tot een aantal vragen die ik eerst goed voor me zelf moet formuleren voor ik ze jullie voorleg.
3.) de hele radio zooi opruimen die alle extra;s opleverde zoals. Achterplaten weer terugvinden ! whisling . alle boxen die met de B8X52 mee uitgebrobeert moesen worden weer terug naar zolder.
4.) elkaar bekonkurerende boorgaten en schroeven voor een radio display rek tot rust brengen
5. waar owaar is die verrekte achterplaat van de Blaupunkt die NIET de 2440 blijkt te zijn. Ik ga foto maken om jullie om hulp te vragen voor type te achterhalen....heb vragen over aansluitingen...( wacht even op de foto a.u.b.)
6. de avatar voor hier uitzoeken en plaatsen
7. de help sectie van Buizenradioclub lezen nu ik daar tijd voor heb ( ben ik blind!!?? ik kon net de help of faq sectie niet meer vinden hier.......
8. mijn zenuwen verdringen , dat ik niets meer hoor van diegene waar ik de Philips B5X43A ( die van de aanleiding dit topic Stom ) van gekocht ( nou ja reeds aanbetaald heb) via marktplaats. Zal er nog eens een mail tegenaan gooien.
ok dan moet er noch ontbeten worden ook nog eens ! U hoort van me in de loop van de dag met betrekking tot al mijn raadsels en ontdekkingen rond de Blaupunkt Riviera ...of ik plaats er nieuw topic over ...misschien beter..weet nog niet . U staat nu vast toe dat ik mijn 1ste bechuitje eet? PIERRE
Even een berichtje hier aan mijn trouwe schrijvers. Vandaag staat de hele dag in teken Buizenradio. Veel te doen.
1.)Alle luidsprekers eens checken en beschadigde van doek als éen soort kussensloop voorzien zodat ze netjes staan naast de Philips B8X52A als die terug is van Henk's werkplaats
2.) Henk heeft 2 radios mee en dus heb ik er nog 1 over die stereo is voor externe bronnen. Die probeer ik voor het eerst uit en dat brengt me tot een aantal vragen die ik eerst goed voor me zelf moet formuleren voor ik ze jullie voorleg.
3.) de hele radio zooi opruimen die alle extra;s opleverde zoals. Achterplaten weer terugvinden ! whisling . alle boxen die met de B8X52 mee uitgebrobeert moesen worden weer terug naar zolder.
4.) elkaar bekonkurerende boorgaten en schroeven voor een radio display rek tot rust brengen
5. waar owaar is die verrekte achterplaat van de Blaupunkt die NIET de 2440 blijkt te zijn. Ik ga foto maken om jullie om hulp te vragen voor type te achterhalen....heb vragen over aansluitingen...( wacht even op de foto a.u.b.)
6. de avatar voor hier uitzoeken en plaatsen
7. de help sectie van Buizenradioclub lezen nu ik daar tijd voor heb ( ben ik blind!!?? ik kon net de help of faq sectie niet meer vinden hier.......
8. mijn zenuwen verdringen , dat ik niets meer hoor van diegene waar ik de Philips B5X43A ( die van de aanleiding dit topic Stom ) van gekocht ( nou ja reeds aanbetaald heb) via marktplaats. Zal er nog eens een mail tegenaan gooien.
ok dan moet er noch ontbeten worden ook nog eens ! U hoort van me in de loop van de dag met betrekking tot al mijn raadsels en ontdekkingen rond de Blaupunkt Riviera ...of ik plaats er nieuw topic over ...misschien beter..weet nog niet . U staat nu vast toe dat ik mijn 1ste bechuitje eet? PIERRE
Laatst bewerkt 22 jul 2015 11:07 door aan-pierre.