Radio's van 1950 tot 1970
Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
19 apr 2018 20:40 #72131
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
Je kunt Johannes een mail sturen via zijn Avatar\gebruikersnaam.
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 apr 2018 12:07 #72119
door sander33
Beantwoord door sander33 in topic Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
goedemiddag weet u waar de eigenaar woont van deze radio? ik zie dat de kast kapot is
nu heb ik een goede kast maar een kapot chassis nu zou ik het chassis van hem over willen nemen
mvg sander
nu heb ik een goede kast maar een kapot chassis nu zou ik het chassis van hem over willen nemen
mvg sander
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
12 okt 2012 07:23 #22495
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
Triest. Oude eier dozen voor 24 eieren is ook wel een aardige bescherming. Of polysyreen isolatie materiaal)piepschuim.
12 okt 2012 07:21 - 12 okt 2012 07:22 #22494
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
misschien beter zelf bezorgen
maak er meteen een leuk dagje van
post nl krijgt zelfs voorelkaar een leverworst in gruzels af te leveren
service hopeloos hoeft men bij ons niet te doen op het werk vliegt men meteen de laan uit.
Grt René Daemen
maak er meteen een leuk dagje van
post nl krijgt zelfs voorelkaar een leverworst in gruzels af te leveren
service hopeloos hoeft men bij ons niet te doen op het werk vliegt men meteen de laan uit.
Grt René Daemen
René Daemen
Laatst bewerkt 12 okt 2012 07:22 door Rene Daemen.
12 okt 2012 07:16 #22493
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
Soms kun je beter maar een paar centen meer uitgeven
en een goede koerier nemen
Post nl heb veel van die petjes gasten die alleen maar met 140 over de drempels razen straat racen
hebben overal maling aan
en dan klagen het gaat zo slecht met de post logisch
verwijder eerst het kaf onder het koren en neem 50 plussers aan
zijn serieus en hebben hart voor hun werk
je restaureert een oude radio geeft hem een hele jas aan en vervolgens maakt post nl weer een puinbak van.
ik mag het afkloppen bij mij is dit nog altijd goedgegaan ondanks de ramsj verpakking van sommige inpakkers
Soms kun je beter een leuk dagje van maken en het toestel zelfbrengen
weetje zeker dat hij goed is en een blij gezicht dat hij werkt
nu is alles voor niks geweest Jammer.
al pakje het in beton ze krijgen het voor elkaar de boel in stukken af te leveren
bah.
Maar het is zeker lullig
sterkte
Mvg René Daemen
en een goede koerier nemen
Post nl heb veel van die petjes gasten die alleen maar met 140 over de drempels razen straat racen
hebben overal maling aan
en dan klagen het gaat zo slecht met de post logisch
verwijder eerst het kaf onder het koren en neem 50 plussers aan
zijn serieus en hebben hart voor hun werk
je restaureert een oude radio geeft hem een hele jas aan en vervolgens maakt post nl weer een puinbak van.
ik mag het afkloppen bij mij is dit nog altijd goedgegaan ondanks de ramsj verpakking van sommige inpakkers
Soms kun je beter een leuk dagje van maken en het toestel zelfbrengen
weetje zeker dat hij goed is en een blij gezicht dat hij werkt
nu is alles voor niks geweest Jammer.
al pakje het in beton ze krijgen het voor elkaar de boel in stukken af te leveren
bah.
Maar het is zeker lullig
sterkte
Mvg René Daemen
René Daemen
12 okt 2012 07:05 #22492
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Een nieuw restauratieproject - Philips BX233U
<< Sommige objecten pak ik in een 'dubbele' doos in.>>
Hoi René, zo doe ik het ook, door schade en schande wijs geworden. En toch gaat het wel eens mis bij post-NL. Deze keer ging het mis omdat ik het netsnoer en de bakelieten stekker niet apart had ingepakt en heeft de stekker de beschadiging veroorzaakt, na een val van grote hoogte.......
Reclameren bij dat bedrijf helpt niet. Verzekerd verzenden zeggen ze dan. Dan moet je dus eerst een oude radio laten taxeren om de verzekerde waarde te kunnen bepalen. Die waarde blijkt dan nihil te zijn. Oude afgeschreven huisraad....
Ach, ik vond het sneu voor Jon en ik stuur hem binnenkort een leuk bakelieten U-radiootje uit 1949. Deze keer in een doos van een kubieke meter
Hoi René, zo doe ik het ook, door schade en schande wijs geworden. En toch gaat het wel eens mis bij post-NL. Deze keer ging het mis omdat ik het netsnoer en de bakelieten stekker niet apart had ingepakt en heeft de stekker de beschadiging veroorzaakt, na een val van grote hoogte.......
Reclameren bij dat bedrijf helpt niet. Verzekerd verzenden zeggen ze dan. Dan moet je dus eerst een oude radio laten taxeren om de verzekerde waarde te kunnen bepalen. Die waarde blijkt dan nihil te zijn. Oude afgeschreven huisraad....
Ach, ik vond het sneu voor Jon en ik stuur hem binnenkort een leuk bakelieten U-radiootje uit 1949. Deze keer in een doos van een kubieke meter