Skip to main content
Algemeen

Niveau van dit forum

Meer
18 feb 2014 23:23 #41054 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Niveau van dit forum
Ja, een persoonlijk gemoedelijk gesprek met een bakkie zal wonderen doen.
Gr Cees.
Onderwerp is gesloten.
Meer
18 feb 2014 21:42 - 18 feb 2014 22:05 #41043 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Niveau van dit forum

wordt er nog een "probleem" bijgehaald over al dan niet zelf te wikkelende spoelen

Henk,
Waarom ik dit erbij haalde heb ik je in een PM al uitgelegd.
Ik vind dat als je iets met een 800 Ohm tweeter fabricage van plan bent en wat ik overigens toejuich dat erbij hoort.

Als jij je daar aan stoort en dan zover ik het voel op de kreet 800 ohm spoel valt, een verschrijving heb ik daar moeite mee.
Als je dat beneden jouw niveau vindt haak ik af.
Wellicht dat we op de komende beurs het daar in een persoonlijk gesprek over kunnen hebben

Bert.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 18 feb 2014 22:05 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
  • Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
  • Onderwerp Auteur
Meer
18 feb 2014 21:23 - 18 feb 2014 21:23 #41041 door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Niveau van dit forum

Willem Roseboom schreef : Ik heb de indruk dat het topic kapen de tonmeister meer dwars zit dan het niveau maar ik als boertje kan het natuurlijk mis hebben.

Hallo boertje , dit topic diende eigenlijk als excuus/cq uitleg over mijn opmerking mbt het niveau . Dit heb ik inderdaad niet goed aangegeven , bij deze dan alsnog !

Groet , Henk
Laatst bewerkt 18 feb 2014 21:23 door Tonmeister Henk.
Onderwerp is gesloten.
Meer
18 feb 2014 20:35 #41040 door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Niveau van dit forum
Hier ben ik het mee eens, we hebben een goede kroegbaas, zoals Henk zichzelf als forumbeheerder noemt beer

Topic kapen is een vervelend verschijnsel, vooral voor de topic starter die niet het gevraagde antwoord krijgt. Nu heb ik mij er onbewust ook wel eens schuldig aan gemaakt en terwijl ik weinig schijf. In het geval van topic kapen kan de topic starter even een verzoekje plaatsen om weer terug te komen op het topic, ik heb dit Lee weleens met succes zien doen. Wil het nu helemaal niet de goede kant op kan de kroegbaas altijd nog geraadpleegd worden.

Ik heb de indruk dat het topic kapen de tonmeister meer dwars zit dan het niveau maar ik als boertje kan het natuurlijk mis hebben.

Volgens mij is er hier op het forum voor ieder wat wils, mits de normale gedragsregels toegepast worden.

Iedereen veel plezier met de hobby wv1

Groeten Willem
Onderwerp is gesloten.
Meer
18 feb 2014 18:50 #41033 door Lee
Beantwoord door Lee in topic Niveau van dit forum
Ik lees met veel plezier dagelijks de bijdrages op dit forum en voel mij er ook thuis.
Ondanks mijn beperkte technische kennis wordt ik altijd netjes en behulpzaam geholpen
en heb ook het gevoel met respect behandeld te worden.
Dat maakt het leuk hier.

Dat er in het verleden mensen waren die de sfeer nogal eens deden ombuigen is geweest en
moeten we het niet meer over hebben vind ik.
Dat probleem is netjes en tactvol opgelost door de beheerder waardoor het hier weer echt
gemoedelijk is geworden.

Kortom.....Het is hier goed toeven .

:smilythumb: :smilythumb: :smilythumb:

Lee
Onderwerp is gesloten.
Meer
18 feb 2014 18:16 #41031 door admin
Beantwoord door admin in topic Niveau van dit forum
@ Martin,

Op verzoek is de correctie tijd, kort geleden, groter gemaakt. Ik laat het voorlopig even zo staan. Het was 10 minuten en is nu 30 minuten, ongeveer.

Henk

Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena