Algemeen
Niveau van dit forum
25 feb 2014 10:37 #41274
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Niveau van dit forum
Alle piketpalen, punten e.d. zijn wel wel uitgelicht. Kan mij ook niet voorstellen dat er nog meer aan toegevoegd hoeft te worden.
Ik sluit het onderwerp. Indien er behoefte aan is kan er een nieuw onderwerp gestart worden.
Ik sluit het onderwerp. Indien er behoefte aan is kan er een nieuw onderwerp gestart worden.
Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Onderwerp is gesloten.
- Marc
- [Marc]
-
Minder
Meer
25 feb 2014 10:23 - 25 feb 2014 10:38 #41273
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Niveau van dit forum
Het is hier weer GEZELLIG !!!
Mag van mij wel op SLOT dit gekibbel offtopic
Mag van mij wel op SLOT dit gekibbel offtopic
Laatst bewerkt 25 feb 2014 10:38 door admin.
Onderwerp is gesloten.
25 feb 2014 00:41 - 25 feb 2014 02:04 #41272
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Niveau van dit forum
Sterker nog, een eerdere druk.
In 1971 was het 800 ohm gebeuren volgens mij uit gerangeerd op de Philicorda's na en waarom zouden ze het dan in de zelfbouw boekjes nog vermelden ??????
Philips heeft zover ik het met googelen begrepen heb destijds gezocht naar een goedkopere oplossing gezocht om de dure audio UGT's te omzeilen met de verwachting van de grote verkoop van de opkomende ZW TV's.
Wellicht dat ze gezien de ervaringen zonder UGT tot de conclusie kwamen dat het resultaat zonder UGT, OTL super was en dat derhalve het ook in de audio apparatuur gingen toepassen.
Lees het forum uit het verleden eens door voordat je een conclusie trekt.
Je via de PM aangemelde mail betreffende het plaatsen van een bericht, stereo klankbeeld van de AD5055's, A13's met een mogelijke verwijzing naar mijn te beginnen nieuwe zelfbouw project met twee bombardons waarin je aangaf dat ik het niet als trap in de rug moest zien heb ik nog niet gezien.
Ik zie dat mogelijk nog komende bericht als een extra trap in de rug.
Om het als Maxima te zeggen, ik vond dat een beetje dom.
Een ding weet ik wel.
Een Tonmeister, zelfs bij wijze van spreken een Capella Tonmeister komt er bij mij niet meer in.
Ik ga verder geen tijd meer aan je spenderen.
De vette punt wordt steeds vetter en groter.
In 1971 was het 800 ohm gebeuren volgens mij uit gerangeerd op de Philicorda's na en waarom zouden ze het dan in de zelfbouw boekjes nog vermelden ??????
Philips heeft zover ik het met googelen begrepen heb destijds gezocht naar een goedkopere oplossing gezocht om de dure audio UGT's te omzeilen met de verwachting van de grote verkoop van de opkomende ZW TV's.
Wellicht dat ze gezien de ervaringen zonder UGT tot de conclusie kwamen dat het resultaat zonder UGT, OTL super was en dat derhalve het ook in de audio apparatuur gingen toepassen.
Als jij nu ook een keer zo nu en dan je ongelijk ruiterlijk toe geeft wordt het hier een stuk aangenamer
Lees het forum uit het verleden eens door voordat je een conclusie trekt.
Je via de PM aangemelde mail betreffende het plaatsen van een bericht, stereo klankbeeld van de AD5055's, A13's met een mogelijke verwijzing naar mijn te beginnen nieuwe zelfbouw project met twee bombardons waarin je aangaf dat ik het niet als trap in de rug moest zien heb ik nog niet gezien.
Ik zie dat mogelijk nog komende bericht als een extra trap in de rug.
Om het als Maxima te zeggen, ik vond dat een beetje dom.
Een ding weet ik wel.
Een Tonmeister, zelfs bij wijze van spreken een Capella Tonmeister komt er bij mij niet meer in.
Ik ga verder geen tijd meer aan je spenderen.
De vette punt wordt steeds vetter en groter.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 25 feb 2014 02:04 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 feb 2014 00:27 #41270
door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Niveau van dit forum
Je hebt gelijk , waarschijnlijk een latere druk , mijn "groene" is van 1971 , staat het dus niet zo in
Als jij nu ook een keer zo nu en dan je ongelijk ruiterlijk toe geeft wordt het hier een stuk aangenamer
Onderwerp is gesloten.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
24 feb 2014 12:26 #41251
door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Niveau van dit forum
Bert Kn schreef :
Dat vond jij op dat moment wel en ik niet.De kroegbaas waarschijnlijk ook niet.
En dat is dus blijkbaar de kern van het probleem : Off Topic is niet afhankelijk van wat wie dan ook er van vind . Het was zoals alle reacties geen antwoord op de vraag , dus off topic . Hetzelfde verhaal mbt de spoelen . Ik heb er in alle 3 philips boekjes die ik heb geen letter over kunnen vinden . Dus niet zo goed als onmogelijk omdat Philips het ontraadt , maar omdat jij dat vind . Het spijt me voor je maar zó werkt het niet in de wereld !
Onderwerp is gesloten.