Algemeen
NVHR-dag 5 oktober in Driebergen
05 okt 2013 16:26 - 05 okt 2013 16:29 #36914
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen - hier zijn de foto's
Voor mij was het een geslaagde dag en kwam ik door de diverse afspraken (handel vooraf) en het geouwehoer met een aantal bekenden eigenlijk tijd te kort voor de beurs zelf.
Hieronder de buit van vandaag.
Bert.
Hieronder de buit van vandaag.
Bert.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 05 okt 2013 16:29 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 okt 2013 15:46 #36913
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen - hier zijn de foto's
Goh, kennelijk toch veel mensen niet gezien...
In elk geval was het weer erg gezellig.
En hier kun je de foto's zien: pblaas.nl/radio/driebergen-2013-10-05/
groeten,
Piet.
In elk geval was het weer erg gezellig.
En hier kun je de foto's zien: pblaas.nl/radio/driebergen-2013-10-05/
groeten,
Piet.
Groeten,
Piet.
05 okt 2013 12:07 - 05 okt 2013 12:12 #36912
door Johannes
NVHR-dag 5 oktober in Driebergen werd gestart door Johannes
Om deze tijd is de laatste NVHR-dag van het jaar in Driebergen al weer verleden tijd. Eigenlijk
wilde ik er niet heen gaan omdat ik niks nodig had, omdat de radiohobby voor mij een gebeuren is
voor de lange winteravonden.
Maar ik zou er een schaaltje van een LX422AB in ontvangst nemen en Driebergen is voor mij slechts
20 minuten rijden.
Al met al was het toch een gezellige beurs. Veel oude bekenden gezien en gesproken. Henk zijn
kanariegele VW bus bewonderd en toch nog iets leuks gevonden dat ik niet eerder ben tegengekomen:
een grammofoonplaatje. Niet zomaar een zwarte ronde, maar een gekleurde met een bijzondere vorm.....
Ook ben ik uiteraard erg benieuwd of een ander ook met leuke vondsten naar huis is gegaan.
Groetn van Hans
wilde ik er niet heen gaan omdat ik niks nodig had, omdat de radiohobby voor mij een gebeuren is
voor de lange winteravonden.
Maar ik zou er een schaaltje van een LX422AB in ontvangst nemen en Driebergen is voor mij slechts
20 minuten rijden.
Al met al was het toch een gezellige beurs. Veel oude bekenden gezien en gesproken. Henk zijn
kanariegele VW bus bewonderd en toch nog iets leuks gevonden dat ik niet eerder ben tegengekomen:
een grammofoonplaatje. Niet zomaar een zwarte ronde, maar een gekleurde met een bijzondere vorm.....
Ook ben ik uiteraard erg benieuwd of een ander ook met leuke vondsten naar huis is gegaan.
Groetn van Hans
Laatst bewerkt 05 okt 2013 12:12 door Johannes.