Algemeen
NVHR-dag 5 oktober in Driebergen
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
05 okt 2013 20:32 #36929
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen
Die liggen er ook nog wel hoor Huub, ik heb ook nog aardig wat doosjes potmeters. en de onderdelen die ik gekocht heb op deze beurs is allemaal Philips en National oude voorraad.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 okt 2013 20:11 - 05 okt 2013 20:12 #36925
door Huub
Beantwoord door Huub in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen - hier zijn de foto's
Wat mij opvalt
Dat je Nooit hoor spreken
Dat er een grote doos vol met
Nieuwe potmeters te koop zijn
Dat vind ik net zoo belangrijk als buizen
Ik bedoel dan ook wel nagel nieuw in het doosje
Er moet toch wel veel nieuw in omloop zijn
Bvb Philips of anderen radio Firma,s die gestopt zijn met
De produksie van de radio,s en meer
Dat de magazijnen waren nog vol met dat alles
Is dat destijds gewoon afgevoerd naar een verbranding . ?
Huub
Dat je Nooit hoor spreken
Dat er een grote doos vol met
Nieuwe potmeters te koop zijn
Dat vind ik net zoo belangrijk als buizen
Ik bedoel dan ook wel nagel nieuw in het doosje
Er moet toch wel veel nieuw in omloop zijn
Bvb Philips of anderen radio Firma,s die gestopt zijn met
De produksie van de radio,s en meer
Dat de magazijnen waren nog vol met dat alles
Is dat destijds gewoon afgevoerd naar een verbranding . ?
Huub
Laatst bewerkt 05 okt 2013 20:12 door Huub.
05 okt 2013 19:30 #36923
door Cees
Beantwoord door Cees in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen - hier zijn de foto's
Piet B,
Bedankt voor de foto reportage.
Altijd weer leuk om te bekijken.
Vr gr Cees.
Bedankt voor de foto reportage.
Altijd weer leuk om te bekijken.
Vr gr Cees.
- Marc
- [Marc]
-
Minder
Meer
05 okt 2013 18:24 #36921
door Marc
Beantwoord door Marc in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen
Hans....jij ziet ook alles he !! haha
Had mij ff aangesproken ...
Idd 3 E442 tubes en meten rond de 75 % op mijn Funke W 19 S
Tevens ook een 4 tal 4610 tubes gekocht = E442 maar dan een fabrieksbuis deze zijn hagel nieuw , gekocht bij een Belg die had een hele stapel met buizen deze waren dus nieuw in helaas slechte doosje maar goed wel origineel .
Verder van Hilco een paar E462 en AF2 en 4x E424N buizen gekocht .
Verder nog een Owin E42W gekocht .
En als klapper een witte klokradio van Philips net nagekeken en ingepakt om maandag te verzenden naar mijn moeder ( ze had er vroeger 1 gekocht toen ze bij Philips in Baarn werkte) leuk kado lijkt mij
Verder even met Ben Dijkman , Jeroen , Jan , Rene R en Rene Daemen staan kletsen en Marco wegwijs gemaakt en contact laten leggen met veel verkopers , tevens ook andere tips gegeven .
Al met al een leuke beurs om zo af en toe eens naar toe te gaan maar echt af en toe .
Mvgr Marc
yes.gif toppie bigfun :thumbsup: :smilythumb: : tvkijkuh : yes.gif
Had mij ff aangesproken ...
Idd 3 E442 tubes en meten rond de 75 % op mijn Funke W 19 S
Tevens ook een 4 tal 4610 tubes gekocht = E442 maar dan een fabrieksbuis deze zijn hagel nieuw , gekocht bij een Belg die had een hele stapel met buizen deze waren dus nieuw in helaas slechte doosje maar goed wel origineel .
Verder van Hilco een paar E462 en AF2 en 4x E424N buizen gekocht .
Verder nog een Owin E42W gekocht .
En als klapper een witte klokradio van Philips net nagekeken en ingepakt om maandag te verzenden naar mijn moeder ( ze had er vroeger 1 gekocht toen ze bij Philips in Baarn werkte) leuk kado lijkt mij
Verder even met Ben Dijkman , Jeroen , Jan , Rene R en Rene Daemen staan kletsen en Marco wegwijs gemaakt en contact laten leggen met veel verkopers , tevens ook andere tips gegeven .
Al met al een leuke beurs om zo af en toe eens naar toe te gaan maar echt af en toe .
Mvgr Marc
yes.gif toppie bigfun :thumbsup: :smilythumb: : tvkijkuh : yes.gif
05 okt 2013 17:27 #36916
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen - hier zijn de foto's
Ach en toch is Driebergen altijd een leuke beurs voor iedereen. Ik zag Marc alweer sjouwen met een hele
stapel 30-er jaren buizen zoals een E442 en E462 en nog meer van dat kaliber.
En dan denk ik wel eens, waar maakt een ander zich druk om..... Laat ieder toch lekker doen waar hij zich
prettig bij voelt. Dat is veel beter dan al die kritiek en commentaar op elkaar.
Groeten van Hans
stapel 30-er jaren buizen zoals een E442 en E462 en nog meer van dat kaliber.
En dan denk ik wel eens, waar maakt een ander zich druk om..... Laat ieder toch lekker doen waar hij zich
prettig bij voelt. Dat is veel beter dan al die kritiek en commentaar op elkaar.
Groeten van Hans
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
05 okt 2013 17:20 - 05 okt 2013 17:21 #36915
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NVHR-dag 5 oktober in Driebergen
In mijn belevenis een druk bezochte beurs dit keer en dat is alleen maar toe te juichen. Vele bekende en onbekende gezichten met lijf en leden ontmoet en gezien.
Zelf nog een Blaupunkt Verone, 2 Pico zendertjes, een bak met zemers en diodes en een Garrard platenspeler gekocht.
Ook de nodige zaken afgeleverd, voor Marco wat 2511 onderdelen, w.o buizenkap, hendels, buisvoethouder.
Van Henk Folkersma een lading schema's en documentatie mogen ontvangen als schenking voor de NVHR Schematheek, Henk bedankt. :thumbsup:
Kortom, ik heb me prima geamuseerd,
en als dessert de foto's van Piet, wat ik allemaal gemist heb.
Henk
Zelf nog een Blaupunkt Verone, 2 Pico zendertjes, een bak met zemers en diodes en een Garrard platenspeler gekocht.
Ook de nodige zaken afgeleverd, voor Marco wat 2511 onderdelen, w.o buizenkap, hendels, buisvoethouder.
Van Henk Folkersma een lading schema's en documentatie mogen ontvangen als schenking voor de NVHR Schematheek, Henk bedankt. :thumbsup:
Kortom, ik heb me prima geamuseerd,
en als dessert de foto's van Piet, wat ik allemaal gemist heb.
Henk
Laatst bewerkt 05 okt 2013 17:21 door hkruis.