Skip to main content
Nieuws

Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan

Meer
05 mei 2012 17:45 #17136 door Rene Daemen
Wat eigenlijk een beetje de oorzaak is
dat men de afbeeldingen onder de pagina heeft staan van Vraag en aanbod
de foto's kan beter boven onder buizen Radio club van rechts naar links lopen
en daar voor nieuw het trekt de aandacht je klikt er dan op
als dat de foto's ergens onder het scherm statisch staat te wezen
iets wat beweegt trekt kijkers en wellicht Kopers
probeer dit eens gaat het niet dan kan altijd nog vraag en aanbod weer open geteld tussen
de rubrieken.
Mvg René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 mei 2012 17:40 - 05 mei 2012 17:41 #17135 door maarten
Met dat laatste ben ik het absoluut eens. Een vraag naar een artikel kan achteraf bezien eigenlijk best een vraag naar een oplossing zijn waarbij het artikel niet nodig blijkt of er een heel ander artikel ook goed blijkt te volstaan (elders, waar ueberhaupt niet gereageerd kan worden, heb ik soms de neiging om een tip te mailen maar laat dat vanwege de extra moeite vaak maar achterwege). Adviezen, tips, afwijkende aanbiedingen met uitleg erbij, duwtjes in een andere richting kunnen dan nuttig zijn; ook voor latere zoekers/teruglezers.

Naar mijn idee kan zoiets bij aanbiedingen ook gelden, maar dan vooral met aanvullingen/toelichtingen/specificaties. Of een verzoek om een aanvulling waar iedereen in principe wat aan zou hebben.

Discussies die van bovengenoemde gevallen afwijken en ook niet over het specifieke aangeboden exemplaar gaan (en allerhande grensgevallen) komen waarschijnlijk beter tot hun recht in een eigen discussietopic.
Laatst bewerkt 05 mei 2012 17:41 door maarten.

• brcf01
  • [brcf01]
Meer
05 mei 2012 16:23 #17133 door brcf01
Graag ook de afspraak dat aanbiedingen geen discussieonderwerpen zijn.
Bij gezochte onderwerpen lijkt me dat (soms) iets anders te liggen lijkt me.

Meer
04 mei 2012 20:07 - 05 mei 2012 18:56 #17111 door Marcel L
Hallo,

Hoewel het vraag en aanbod hoekje van deze website grote voordelen heeft, moet ik constateren dat de loop er nog niet zo in zit.
Het aantal bezoeken aan het forum is per dag al vele malen groten dan het aantal hits van een gemiddelde advertentie na twee maanden.

Hierbij wil ik u melden dat ik de categorieën Aangeboden en Gezocht weer open heb gesteld, en u mag dus weer gezocht en aangeboden advertenties op het forum plaatsen.

De regels voor het aanbieden van apparatuur:

Vraagprijs is verplicht! Indien u wilt ruilen dient u een ruilvoorstel te doen.
De persoon die als eerste via het forum reageert heeft wat ons betreft het eerste recht van koop.
EDIT: Discussie n.a.v. een aangeboden advertentie is alleen toegestaan in een nieuw te openen draad op het forum.

Groeten van Marcel - Forumbeheer : FYI :

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 05 mei 2012 18:56 door Marcel L.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee, NGG

Gemaakt door Kunena