Nieuws
Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
Minder
Meer
06 mei 2012 16:04 #17178
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
De foto's boven geven iedergeval een goed beeld
je klikt het aan als je er wat inziet
zo groot als marktplaats zal het niet worden en een aantalforum leden manifesteren op marktplaats
het aantal aangebodenen zal niet zo groot zijn als op het buurforum tijdens aanloop naar de beurs
maar ja iets dan niets
als experiment te proberen
baat het niet schaad het niet
Mvg René Daemen
je klikt het aan als je er wat inziet
zo groot als marktplaats zal het niet worden en een aantalforum leden manifesteren op marktplaats
het aantal aangebodenen zal niet zo groot zijn als op het buurforum tijdens aanloop naar de beurs
maar ja iets dan niets
als experiment te proberen
baat het niet schaad het niet
Mvg René Daemen
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 mei 2012 15:49 - 06 mei 2012 15:51 #17177
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
Ik heb aan de discussie verder niets toe te voegen (van iedereen zie ik redelijke argumenten, goede overwegingen etc.) en ik heb ook geen stellig uitgesproken mening, maar ik heb toch moeite met 1 zinnetje dat ik eruit pluk (en de gedachte achter het bijbehorende betoog):
Natuurlijk is een verandering die niet naar wens werkt terugdraaien geen zwaktebod. Het is juist erg sterk om terug te durven komen op eerdere eigen beslissingen of ze in elk geval na evaluatie te heroverwegen! Sterker nog: dat zouden (algemeen buiten dit forum) mensen vaker moeten doen, er wordt in bedrijfsleven en politiek meer dan genoeg moeizaam doorgemodderd met als slap excuus dat iets nou eenmaal besloten is en dat je niet ten halve kan keren.
Het spreekwoord dat in het algemeen op zulke situaties van toepassing is: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Overigens laat het terugdraaien van een wijziging de deur natuurlijk wagenwijd open voor een andere wijziging of het in gewijzigde vorm opnieuw invoeren van de wijziging (dit alles aan de hand van feedback en opgedane ervaring), dus dat de deur naar vernieuwingen afgesloten wordt of dat de voorstanders van een wijziging zich geminacht zouden moeten voelen, lijkt me niet te kloppen. Natuurlijk zal de uiteindelijke oplossing die Marcel met de nodige inzet zal vinden, nooi iedereen naar de zin kunnen zijn maar juist door dit soort overwegingen en discussies zullen we weten dat hij in elk geval zorgvuldig tot stand zal zijn gekomen.
Terugdraaien is niet verbeteren en alleen maar een zwakte. Het staat inventiever
om een bestaand systeem te verbeteren in plaats van maar weer terug te draaien.
Natuurlijk is een verandering die niet naar wens werkt terugdraaien geen zwaktebod. Het is juist erg sterk om terug te durven komen op eerdere eigen beslissingen of ze in elk geval na evaluatie te heroverwegen! Sterker nog: dat zouden (algemeen buiten dit forum) mensen vaker moeten doen, er wordt in bedrijfsleven en politiek meer dan genoeg moeizaam doorgemodderd met als slap excuus dat iets nou eenmaal besloten is en dat je niet ten halve kan keren.
Het spreekwoord dat in het algemeen op zulke situaties van toepassing is: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Overigens laat het terugdraaien van een wijziging de deur natuurlijk wagenwijd open voor een andere wijziging of het in gewijzigde vorm opnieuw invoeren van de wijziging (dit alles aan de hand van feedback en opgedane ervaring), dus dat de deur naar vernieuwingen afgesloten wordt of dat de voorstanders van een wijziging zich geminacht zouden moeten voelen, lijkt me niet te kloppen. Natuurlijk zal de uiteindelijke oplossing die Marcel met de nodige inzet zal vinden, nooi iedereen naar de zin kunnen zijn maar juist door dit soort overwegingen en discussies zullen we weten dat hij in elk geval zorgvuldig tot stand zal zijn gekomen.
Laatst bewerkt 06 mei 2012 15:51 door maarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel L
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
06 mei 2012 13:14 #17170
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
Ik wens je veel wijsheid in deze toe. Er komt vast een goede oplossing uit. Ik kan de onderliggende techniek niet en dus niet beoordelen. Persoonlijk vond ik het aparte advertentie gedeel wel handig. Het zal nooit een verschrikkelijk groot aanbod worden denk ik.
Henk
Henk
06 mei 2012 10:44 - 06 mei 2012 10:46 #17163
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
Hoi,
Ik neem alles in overweging, en ben aan het oriënteren en experimenteren.
Meer meningen zijn welkom. Ik kom hier zeer binnenkort op terug.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Ik neem alles in overweging, en ben aan het oriënteren en experimenteren.
Meer meningen zijn welkom. Ik kom hier zeer binnenkort op terug.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 06 mei 2012 10:46 door Marcel L.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
06 mei 2012 06:37 - 06 mei 2012 06:39 #17155
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
Waarbij we het werk van de beheerder ten allen tijde altijd enorm waarderen.
Laat dat even gezegd zijn.
Deze discussie is daarmee vergeleken marginaal.
:thumbsup:
Laat dat even gezegd zijn.
Deze discussie is daarmee vergeleken marginaal.
:thumbsup:
Laatst bewerkt 06 mei 2012 06:39 door brcf01.
05 mei 2012 23:40 #17151
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: Aangeboden en Gezocht advertenties weer toegestaan
Beste Marcel en natuurlijk ook de anderen: Een gezegde is:"Men vraagt en wij draaien".
Maar zo simpel zal dat allemaal niet zijn voor de forumbeheerder, dus ik pas mij wel
aan bij wat voor Marcel nu de meest praktische oplossing is.
Zelf vind ik een adv op M PL de meest handige manier om heel veel mensen te bereiken
met een aangeboden product.
Daar aan tegen is het gratis aanbieden op een van de forums heel mooi om juist de
echte liefhebber te bereiken, die er niet weer zelf mee gaat handelen.
Om spullen te ruil aan te bieden of te vragen wie kan mij helpen aan....daar vind ik
zelf de forums ook een heel geschikte plaats voor.
Vr gr Cees.
Maar zo simpel zal dat allemaal niet zijn voor de forumbeheerder, dus ik pas mij wel
aan bij wat voor Marcel nu de meest praktische oplossing is.
Zelf vind ik een adv op M PL de meest handige manier om heel veel mensen te bereiken
met een aangeboden product.
Daar aan tegen is het gratis aanbieden op een van de forums heel mooi om juist de
echte liefhebber te bereiken, die er niet weer zelf mee gaat handelen.
Om spullen te ruil aan te bieden of te vragen wie kan mij helpen aan....daar vind ik
zelf de forums ook een heel geschikte plaats voor.
Vr gr Cees.