Zelfbouw
Mooi kassie maken
28 sep 2017 07:17 #68870
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Mooi kassie maken
Maar die hebben niet zo'n mooi ingefreesd randje waar de bovenkant in past:
Bovendien is het de Fakia, waar ik nog nooit ben geweest en wat ik ook graag zo wil houden... Bovendien bedacht ik dat het kassie wel vrij klein kan blijven, ik denk iets van 30x15x5 cm ofzo.
Bovendien is het de Fakia, waar ik nog nooit ben geweest en wat ik ook graag zo wil houden... Bovendien bedacht ik dat het kassie wel vrij klein kan blijven, ik denk iets van 30x15x5 cm ofzo.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
28 sep 2017 00:09 #68869
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Mooi kassie maken
@Tjerk, bij Ikea hebben ze houten opbergbakken in deze maat,met mooie zwaluwstaartverbindingen.
En betaalbaar.
En betaalbaar.
Cees- pa1dba
27 sep 2017 21:41 #68862
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Mooi kassie maken werd gestart door PE9ZZ
Ik kreeg terecht op m'n kop van Tonmeister Henk omdat ik m'n PCL86 Hacker beun nog altijd niet had gebouwd met z'n mooie Philips trafo's. Eigenlijk wilde ik dat met een mooi Hammond kassie doen maar toen kwam ik op MP een mooie
Lafayette Bocama beun
tegen. Een respectabel zelfbouwproject, maar waar ik inspiratie van kreeg is het substraat: dubbelzijdig printplaat die aan de bovenkant knalrood is gespoten. Dat wil ik ook! Nou is die printplaat geen probleem en spuiten lukt me ook nog wel (denk ik) maar het houten frame wordt een uitdaging. Houtbewerking is niet mijn forte. De vraag is nu dus: hoe pak ik dit aan?
Tjerk, 9ZZ